قزوین- معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه گفت: قزوین ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف صنعتی دارد که می تواند بستر افزایش تعاملات با کشورهای دیگر باشد.

ظرفیت های صنعتی قزوین در تعاملات اقتصادی بین المللی اهمیت بسزایی دارد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم رحیم پور بعدظهر شنبه در نشست سفیران کشورهای خارجی با مدیران شهری قزوین به موقعیت راهبردی این شهرستان اشاره و اظهار کرد: استان قزوین ظرفیت خوبی در زمینه های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری دارد و بستر افزایش تعاملات کشورهای مختلف خارجی به این شهر فراهم است.

وی با بیان اینکه برجام توانسته است موقعیت های خوبی برای تعامل با دیگر کشورها ایجاد کند، افزود: از این فرصت ها باید به خوبی بهره ببریم.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه ادامه داد: مدیران و مسئولان باید همکاری خوبی با سرمایه گذاران در این زمینه داشته باشند.

وی به نقش قزوین در توسعه مبادلات اقتصادی با کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: مسئولان و مدیران در این زمینه اهتمام و تلاشی ویژه باید داشته باشند و بستر فعالیت سرمایه گذاران خارجی را فراهم کنند.

رحیم پور به توجه سفرای خارجی به استان قزوین اشاره کرد و گفت: ظرفیت های مختلف استان و اماکن تاریخی مورد توجه سفرای خارجی کشورهای آسیایی قرار گرفت که این مهم در افزایش تعاملات اثرگذار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.