۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 507343

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که استعفای خود را تسلیم هیئت مدیره این باشگاه نکرده بود که با آن مخالفت یا موافقت شود.

آذری: استعفا نداده بودم که با آن مخالفت شود!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سعید آذری در مورد مخالفت هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با استعفایش گفت: من اصلاً استعفایی نداده‌ بودم که با آن مخالفت شود بلکه گفته بودم اگر نتوانیم تعهدات مالی‌مان را اجرایی کنیم از باشگاه ذوب‌آهن می‌روم. خوشبختانه قرار شده از فردا به تعهدات‌مان عمل کنیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن 35 درصد از مبلغ قراردادهای‌شان را گرفته‌اند، گفت: تا امروز 42 و نیم درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده که با همین وضعیت هم نسبت به سایر باشگاه‌ها بهتریم. بحث من فقط تیم فوتبال نیست. بلکه ما 20 تیم داریم که باید به همه آنها برسیم و به هر 20 تیم ورزشی فکر می‌کنیم. ضمن اینکه بدهی به فروشندگان البسه ورزشی، آژانس‌ هواپیمایی که با آن مسافرت‌های‌مان را انجام می‌دهیم و ... داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: برخی از مدیران میانی در ذوب‌آهن تصور می‌کنند فراتر از مهندس احمد صادقی، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن هستند و اصلاً با فلسفه وجودی ورزش در ذوب‌آهن مخالفند، در حالی که استراتژی کلان کارخانه ذوب‌آهن حمایت از ورزش  بوده و هست. از جناب احمد صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن هم فوق‌العاده تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.