تبریز- سخنگوی سپاه با بیان اینکه برنامه موشکی و برجام دو موضوع جداگانه است، گفت: آزمایش‌های موشکی سپاه تابع مصوبات شورای عالی امنیت ملی است.

افتتاح طرح بومی پالایشگاه «ستاره خلیج‌فارس»/ آزمایش‌های موشکی سپاه تابع مصوبات شورای عالی امنیت ملی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رمضان شریف ظهر شنبه در جمع خبرنگاران تبریز با بیان اینکه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی اقدامات ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس انجام داده است، اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های تاریخ دفاع مقدس، عملکرد قابل‌توجه سپاه عاشورای این استان است.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصحاب رسانه به ثبت رساندن یاد و خاطره‌ شهدا است تا این خاطره‌ها درگذر زمان به فراموشی سپرده نشوند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با تأکید بر منحصربه‌فرد بودن پیام مسلمانان، خاطرنشان ساخت: باتوجه به اعتقاد قلبی و مسلمان بودنمان، پیام‌هایی که از سوی رسانه‌های داخلی به نمایش گذاشته می‌شود منحصربه‌فرد است و حساب ویژه‌ای دارد و از سایر رسانه‌های خارجی یک سر و گردن بالاتر می‌باشد.

وی ادامه داد: اما متأسفانه رسانه‌های داخلی در استفاده و شناخت ابزار مورد نیاز برای ارسال پیام، با مشکل مواجه هستند و باید برای پیشرفت در این حوزه‌ترمیم سازی انجام گیرد.

سردار شریف با بیان اینکه رسانه‌های غربی با پرونده‌سازی پی‌درپی فرصت تفکر و استدلال را از مردم می‌گیرند، اذعان داشت: عده‌ای از رسانه‌ها با فرافکنی برنامه‌ها و استراتژی‌های متفاوت در نظر دارند تا کاه را کوه جلوه دهند.

وی عنوان کرد: حملات پی درپی آل سعود به سرزمین یمن، کشتار دسته‌جمعی در عربستان و حوادثی دیگر شامل حمایت از تروریسم نمی‌شوند ولی جمهوری اسلامی ایران که تنها به ندای مظلومان لبیک می‌گوید، حامی تروریست محسوب می‌شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه ضمن تأکید بر اقدامات از پیش تعیین‌شده‌ی رسانه‌های معاند گفت: رخنه‌ای که رسانه‌ها در بین مردم دارند باعث شده حتی مردم عربستان که هیچ‌گونه آسیبی از سوی مردم ایران ندیده‌اند، از کشور ایران به‌عنوان کشوری ظالم و خطرناک یاد کنند.

وی اضافه کرد: درحالی‌که عده‌ای خود را پرده‌دار کعبه می‌دانند با حمله به مناطق محروم یمن و تخریب زیرساخت‌ها جنایت می‌کنند.

این مقام نظامی در بخشی از اظهارات خود به ناآگاهی جوانان ایرانی از خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره و اظهار داشت: کم‌کاری تعدادی از رسانه‌های داخلی باعث شده است تا رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی به دولتی نوین و صلح‌طلب در ذهن جوانان ایرانی شکل بندد.

وی افزود: عده‌ای از جوانان ایرانی از وجود حزب توده در این کشور، اداره کشور توسط چندین هزار مستشار آمریکایی و... خبر ندارند و در ذهن دولت غاصب پهلوی را دولتی بهتر از دولت جمهوری اسلامی می‌دانند و این ناشی از کم‌کاری رسانه‌هاست.

سردار شریف با بیان اینکه باید سواد رسانه‌ای را افزایش دهیم، تصریح کرد: رسانه یعنی زبان مردم و مسئولین، رسانه یعنی اعلام راهکار و برجسته‌سازی علائم موفق، رسانه وظیفه دارد تا پیام مردم را به مسئولین و مسئولین را به مردم برساند.

وی تاکید داشت: رسانه به حدی قدرت دارد که می‌تواند با بررسی و تحقیق از سوی مردم، اراده و خواست مردم را به ملسه ظهور برساند.

سردار شریف با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اذعان داشت: جنگ اقتصادی مؤلفه های خاص خود را دارد و باید نگاه ویژه‌ای به این مقوله شود؛ اقتصاد مقاومتی تولید، همراه با دانشی است که می‌تواند بازارها بزرگ را درنوردد و از ورود کالای قاچاق بی‌کیفیت ممانعت کند.

وی با اشاره به شبهه انتخابات ناسالم در کشور، گفت: عده‌ای از رسانه‌ها اعلام می‌کنند که در جمهوری اسلامی، انتخابات به‌صورت صحیح برگزار نمی‌شود اما نمی‌دانند که انتخاباتی سالم‌تر و امن‌تر در منطقه به‌غیراز ایران وجود ندارد و مطمئناً انتخابات در ۳۸ سال گذشته به‌صورت صحیح برگزار شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: منکر کم‌کاری‌ها در کشور نیستیم، اگر نگاه کلانی به کشور انداخته شود، چالش‌های جزئی نیز احساس می‌شود؛ سپاه پاسداران در نظر دارد تا در سال آینده علاوه برافزایش نیروی نظامی در کشور، در حوزه اشتغال‌زایی برای جوانان اقدامات مؤثری انجام دهد.

وی افزود: باید سعی کنیم همیشه استقلال کشور را حفظ کنیم چراکه به‌ دست آوردن استقلال کار بسیار بزرگی در بین کشورها محسوب می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه آزمایش‌های موشکی سپاه زیر نظر شورای عالی امنیت ملی صورت می‌گیرد، خاطرنشان ساخت: رئیس این شورا مقام معظم رهبری است و مصوبات آن نیز به تائید رهبری می‌رسد؛ این قدرت بازدارنده ماست و چنانچه دشمنان دیوانگی کنند سیلی سختی می‌خورند.

وی برنامه موشکی و برجام را دو مقوله‌ی جدا از هم دانست و تصریح کرد: قطعاً اگر قدرت‌مندی و عبور نظام از گردنه‌ها نبود دشمن هرگز حاضر به مذاکره نمی‌شد و این ناشی از قدرت دشمن نبوده بلکه ناشی از قدرت‌مندی ایران بود که حاضر به مذاکره با ایران شدند.

سردار شریف از افتتاح پالایشگاه «ستاره خلیج‌فارس» در بندرعباس خبر داد و اضافه کرد: به زودی شاهد افتتاح طرح صد درصد بومی پالایشگاه «ستاره خلیج‌فارس» خواهیم بود.

وی یادآور شد: پس از ۱۰۰ سال برخورداری از نعمت نفت، کشور با افتتاح این پالایشگاه از واردات بنزین بی‌نیاز خواهد شد و ایران با این پروژه وارد صادرات این محصول می‌شود، این امر در حالی صورت گرفته است که کشور با انواع تحریم‌ها روبه‌رو بوده و قرارگاه سازندگی سپاه توانست با تکیه‌بر دانش و امکانات داخلی کشور این طرح عظیم را احداث کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.