اهواز _نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار درجلسه تنظیم بازار از برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا خبرداد و گفت: این نمایشگاه درنیمه دوم اسفند ماه درپارک شهرشادگان راه اندازی می شود. 

برپایی نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم میوه و کالاهای اساسی درشادگان 

به گزارش قدس آنلاین معاون فرماندارشادگان در جلسه امروز شنبه هفتم اسفنده در سالن جلسات فرمانداری  اعلام کرد: براساس هماهنگی بعمل آمده با اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، اجناس و کالاهای این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی برای عموم عرضه می شود.  

وی افزود: سهمیه میوه، گوشت قرمز، مرغ منجمد، برنج و شکر ویژه شب عید برای شهرستان تأمین و هماهنگی لازم جهت جذب و عرضه آن درسطح شهرستان انجام شده است.  

آلبوغبیش یادآور شد: سهمیه میوه شهرستان به میزان ۶۵ تن پرتقال و ۲۳ تن سیب درنظرگرفته شده و ازتاریخ ۲۵/۱۲/۹۵ با قیمت مناسب تعیین شده درسطح شهرشادگان و منطقه گردشگری صراخیه توسط سازمان تعاون روستایی شادگان عرضه خواهد شد.  

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان ساخت: هیچگونه محدودیتی جهت تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شهرستان برای شب عید وجود ندارد و این کالاها با نظارت مجمع امورصنفی، واحد بازرسی اداره صنعت، معدن وتجارت و اتحادیه های مربوطه قیمت گذاری وعرضه می شود و درصورت مشاهده تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.