مشهد- مدیر عامل موسسه انتشارات آستان قدس رضوی (به‎نشر) از برپایی نمایشگاه کتاب «ریحانه» در مشهد خبر داد.

نمایشگاه کتاب «ریحانه» در مشهد برپا شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی با بیان این خبر گفت: نمایشگاه کتاب «ریحانه» با محوریت عرضه و نمایش کتاب‌ها و آثار فاطمی، همزمان با ایام فاطمیه اول از ۲۵ بهمن ماه آغاز شده و تا میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به عرضه بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع سبک و سیره حضرت زهرا(س) در این نمایشگاه بیان کرد: آثار عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار مراجعهکنندگان قرار میگیرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوعاتی مانند شخصیت، زندگانی، باورها، عقاید و سیره حضرت فاطمه(س) برای مطالعه و بازشناسی دقیق‌تر زندگانی این بانوی پرهیزگار با دقت نظر ویژه انتخاب شده و در معرض دید عموم مخاطبان قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل بهنشر، این نمایشگاه در قالب ویژه برنامه های فرهنگی هنری آستان قدس رضوی به مناسبت فاطمیه و میلاد حضرت زهرا(س) توسط بهنشر و با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار آثار و کتابهای منتشر شده از سایر ناشران با موضوع حضرت زهرا(س) در این نمایشگاه، تعدادی اسناد و مدارک با موضوع عفاف و حجاب و همچنین تابلوهای هنری با این موضوع توسط سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی عرضه شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ در فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی واقع در مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، روبه روی باغ ملی برپا و پذیرای بازدیدکنندگان محترم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.