یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: کمرنگ کردن ارتباط بین اعضای خانواده و از بین بردن مهربانی و صمیمیت نزد خانوادهها یکی ازراه‌هایی است که دشمن می‌تواند از طریق آن برنامه نفوذی خود و به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان را عملیاتی سازد.

کمرنگ کردن ارتباط بین اعضای خانواده ها از برنامه های نفوذی دشمن است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر شنبه  در دیدار با مبلغان طرح یاس نبوی اظهار داشت: شبهه‌افکنی در اذهان به ویژه برای جوانان از برنامه‌های دشمنان برای مبارزه با اسلام می باشد و ایجاد تزلزل و از هم گسستگی در خانواده‌های ایرانی دیگر برنامه‌های استکبار است که در این راه دشمن با ابزارهای گوناگون نیز وارد شده است.

وی افزود: استکبار به‌دنبال تخریب چهره اسلام در سطح جهان است،و ایجاد تزلزل در خانواده‌های ایرانی از مهمترین برنامه‌های استکبار است.

 ناصری تصریح کرد: در دنیای امروز بیش از پیش جامعه اسلامی به ویژه مکتب تشیع مورد هجمه دشمن واقع شده و دشمن روح توحید و انسانیت را هدف قرار داده و یکی از برنامه‌هایی که دشمنان برای مبارزه با دین اسلام در هجمه‌های خود دارند معرفی نادرست و غلط دین اسلام در سطح جهان است.

ناصری خاطر نشان ساخت: صهیونیست‌ها بر منابع مالی مانند بانک‌های بزرگ و حضور در بزرگترین مراکز بورس جهانی سلطه دارند و آمریکا با توجه به توان مالی که در دست دارد، رسانه‌های جهانی را در سیطره خود قرار داده  و از طریق فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهد روح توحید، انسانیت و عمل صالح را از بین ببرد.

نماینده ولی فقیه دراستان یکی از ضعف‌های مدارس را عدم توجه لازم در تربیت دینی دانش‌آموزان دانست وافزود: این مهم به عهده مشاوران و مربیان تربیتی و دینی است بی‌توجهی دانش‌آموزان به مسائل عمیق دینی، ضعف آموزش و پرورش در عدم توجه به تربیت دینی دانش‌آموزان است و دشمن به دنبال فساد اخلاقی در سطح خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان است وفضای مجازی بهترین ابزار دشمن برای رسیدن به این اهداف است.

امام جمعه یزد عمل به فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با حضور فعال برای مناسب ‌سازی فضاهایی که نسل جوان و نوجوان با آن سر و کار دارند را خواستار شد .

وی تصریح کرد: برای مبارزه با هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمن باید در مرحله نخست خود مبلغان به کسب اطلاعات جدید و قوی مبادرت ورزند و با تقویت بنیه دینی نسل جوان و نوجوان آنها را در  تشخیص حق و باطل کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.