۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 507456

بسته خبری قدس، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ گاف معاون ترامپ

قدس آنلاین:

پاریس دیگر پاریس نیست

ایرنا/ به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانس سالانه محافظه کاران و در برای سیاست مهاجرتی اش، گفت: من یک دوست بسیار نزدیک دارم که هر تابستان با همسر و خانواده به پاریس سفر می کرد. پس از مدت ها که او را ندیده بودم، از او پرسیدم: جیم! کی به پارس می روی؟ او پاسخ داد: دیگر نمی روم، پاریس دیگر پاریس نیست.

گاف معاون ترامپ

عصرایران/ به گزارش اسپوتنیک، معاون ترامپ در پایان توییت حمایتی خودش از اسراییل، از پرچم نیکاراگوئه استفاده کرد!

کنایه توییتری "روحانی"

فرارو/ حسن روحانی، جمله ای از سخنرانی اش را در همایش مجریان انتخابات ۹۶ بازنشر کرده و در توییتر می نویسد: با فکر و هنر دیپلماسی می‌توان پیچ‌های سخت را به راحتی باز کرد. فقط مشت گره کردن و فریاد زدن، کارساز نیست.»

سعیدقاسمی: مگر می شود ؟ ... 

عصرایران/ روزنامه اصلاح طلب شرق می نویسد: سعید قاسمی، همان منتقد تند و تیز خانواده‌ هاشمی‌ رفسنجانی در یک گفت‌وگوی ویدئویی می‌گوید: ما بچه تهرانیم. می‌دانیم مدل لاتی صحبت‌ کردن زشت است. مگر می‌شود دختر امیرکبیر چاله‌میدانی صحبت کند؟ مگر می‌شود نخبگان از زندان اوین دکتری بگیرند!؟

  کنایه توئیتری روحانی

فرارو/ رییس‌جمهوری در حساب شخصی خود در توییتر جمله‌ای کوتاه از سخنرانی‌اش را منتشر کرد و نوشت: با فکر و هنر دیپلماسی می‌توان پیچ‌های سخت را به راحتی باز کرد. فقط مشت گره کردن و فریاد زدن، کارساز نیست.

خطر کیف "سیاه" با بیسکوییت !

فرادید| ترامپ- رئیس‌جمهور امریکا- به رویترز گفت که خواهان تضمین دستیابی آمریکا به برترین زرادخانه اتمی جهان است. ترامپ را -مانند دیگر رییسان جمهور آمریکا- یک افسر نظامی با کیف سیاه چرمی همراهی می کند. این کیف که «کیف سیاه» نام دارد، دارای کارتی است که «بیسکویت» نامیده می شود و رمزهای شلیک هسته ای در آن است.

"دردسر" به روایت جردن باروز

جام جم آنلاین/  جردن باروز- کشتی گیر آمریکایی- در تازه ترین مصاحبه اش باز هم درباره ایرانی ها زبان به ستایش گشود و به سی ان ان گفت: ترامپ تصمیمات خارج از عقل سالم می گیرد و موجب دردسر می شود.

حمید بقایی: من آمده ام ...

ساعت۲۴/ حمید بقایی- نامزد جریان احمدی‌نژادی‌- در سخنرانی اش گفته است: من آماده‌ام و تا آخرش هستم. ما نیامدیم با یک فشفشه و دوتا ترقه دَر برویم.

نمایندگان اصغر

عصرایران/ روزنامه کیهان نوشت: در زمانی که اعتراض هنرمندان سینمای جهان به دولت آمریکا اوج گرفته، اصغر فرهادی نمایندگان خود را برای حضور در اسکار معرفی کرد.

فهرست سیاه خبرنگاران

عصرایران/ به نوشته سی ان ان، درپی تصمیم سخنگوی کاخ سفید، ورود خبرنگاران سی‌ان‌ان، روزنامه های نیویورک‌تایمز و لس‌آنجلس تایمز و سایت خبری پولتیکو به نشست های خبری سخنگوی کاخ سفید ممنوع شد.

اوباما۱۷

باشگاه خبرنگاران/ سی ان ان می نویسد: مردم فرانسه با راه انداختن کمپین «اوباما۱۷» خواهان نامزدی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شدند.

مسافرت خارجی ممنوع !

تسنیم/  علی اصغر احمدی-رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور- از ممنوعیت مسافرت‌های خارجی مجریان برگزاری انتخابات ۹۶ خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.