رئیس مجلس از کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ خواست، تا فردا ابهامات معافیت مالیاتی حقوق‌ها را بررسی و اعلام کند.

فرصت لاریجانی به کمیسیون تلفیق درباره معافیت مالیاتی حقوق‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، در جلسه علنی نوبت امشب مجلس شورای اسلامی و پیش از ادامه بررسی لایحه بودجه سال آینده، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: صبح امروز مجلس مصوبه‌ای درباره معافیت مالیاتی حقوق‌های دریافتی کارکنان دولت و بخش خصوصی داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه متن چاپ شده‌، پیشنهاد اصلاحی معافیت مالیاتی کارکنان بخش خصوصی وجود نداشت و مشخص نبود که این معافیت مالیاتی از کجا آورده شده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: پس از تصویب این معافیت مالیاتی که کارمندان بخش خصوصی را با میزان دریافتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از پرداخت مالیات معاف می‌کرد، ابهاماتی پیش آمده و رسانه‌ها از صبح امروز مطالبی در این مورد از نمایندگان پرسیده‌اند و ابهاماتی ایجاد شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: متن مکتوب پیشنهاد وجود دارد و آقای تاجگردون هم اعلام کردند که در رای گیری که در کمیسیون تلفیق انجام شد، این میزان یعنی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان سقف معافیت مالیاتی برای کارمندان بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ابهامی در این مصوبه مجلس وجود دارد، کمیسیون تلفیق آن را بررسی کند و تا فردا آن را به صحن علنی پارلمان ارائه کند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جزئیات درآمدی لایحه بودجه سال ۱۳۹۶، سقف معافیت مالیات بر حقوق و دستمزد را برای کارمندان شاغل در بخش دولتی در سال ۱۳۹۶، ماهانه ۲ میلیون تومان و برای سایرین ۱.۵ میلیون تومان مصوب کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.