بندرعباس- نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: کشورهای حامی تروریست‌ها در منطقه در مسیر منافع صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند و بدون شک تبعات این اقدام ننگین خودشان را در آینده‌ای نزدیک خواهند دید

کشورهای حامی تروریست‌ها در مسیر منافع صهیونیست‌ها گام بر می دارند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله غلامعلی‌ نعیم‌آبادی شامگاه شنبه در حاشیه نشست با جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران استان هرمزگان اظهار کرد: برخی از کشورهای اسلامی منطقه راه اشتباهی را در پیش گرفته‌اند و با انداختن خودشان به دامان صهیونیست‌ها و برخی از حامیان فرامنطقه‌ای آنان، سرنوشت شومی را برای منطقه رقم زده‌اند که دامان خود آنها را نیز خواهد گرفت.

وی با اشاره به توفیقات مستمر جریان اصیل مقاومت در منطقه در برابر تجاوزات آشکار و پنهان رژیم تروریستی صهیونیستی و دیگر عمال منطقه‌ای آن، افزود: از زمان شکل‌گیری انتفاضه اول تا کنون که ملت فلسطین، راه حقیقی و اصیل خود را برگزیده‌اند، دستاوردهای فراوانی در مسیر عزت‌طلبی این ملت بدست آمده است و اگرچه برخی سران فلسطینی به آرمان این ملت پشت کردند اما حرکت مقاومت‌گونه آنان هرگز متوقف نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: جریان مقاومت یک حرکت اصیل برآمده از اراده ملت‌های منطقه است که دشمنی‌های مستمر استکبارگران و حامیان صهیونیست‌ها نیز نتوانسته خللی بر عظمت و استواری آن وارد کند و این جریان روز به روز توانمندتر از گذشته در مسیر مقابله با توطئه‌های صهیونیست‌ها گام بر می‌دارد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس اعتقادات آرمانی خود یاور همه مظلومان عالم هستند و حمایت ملت ایران از ملت فلسطین در طول ۳۸ ساله بعد از انقلاب با قوت و قدرت در جریان بوده و بدون شک اگر حمایت ملت ایران از جریانات مردمی مقاومت در منطقه نبود، تاکنون صهونیست‌ها و برخی سران مزدور منطقه، جریان مقاومت را به کلی نابود می‌ساختند.

وی تأکید کرد: بسیاری از شواهد و قرائن حکایت از اضمحلال عن‌قریب صهیونیست‌ها دارد و فشارهای سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر متحدان صهیونیست‌ها نیز تأثیری بر آینده و سرنوشت شوم آنان نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: کشورهای حامی تروریست‌ها در منطقه در مسیر منافع صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند و بدون شک تبعات این اقدام ننگین خودشان را در آینده‌ای نزدیک خواهند دید و از هم‌اکنون نیز شاهد نشانه‌های آن هستیم که چگونه تروریست‌ها در خاک همین کشورها نیز دست به ناامنی می‌زنند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان تصریح کرد: صهیونیست‌ها از انتفاضه سوم که هم اکنون در جریان است، راه به در نخواهد برند و نابودی آنان نزدیک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.