شیراز- مدیرکل بیمه سلامت استان فارس گفت: نمایندگان بیمه هیچ‌گاه برای دریافت وجه با بیمه‌شدگان خود تماس نمی‌گیرند و طرح تکمیلی بیمه سلامت امری غیرواقعی است.

طرح تکمیلی بیمه سلامت شیوه جدید کلاهبرداران است

به گزارش قدس آنلاین، اخیرا عده‌ای سودجو با تماس به بیمه‌شدگان خود را نماینده سازمان بیمه سلامت ایرانیان معرفی کرده و به عنوان بیمه تکمیلی درخواست پول می‌کنند.  رضا ممتحن در این باره اظهار داشت: تمامی خدمات صدور دفترچه بیمه سلامت رایگان است و بیمه برای دریافت دفترچه هیچ وجهی را از بیمه‌شدگان دریافت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه افرادی که تاکنون موفق نشده‌اند ازخدمات بیمه پایه سلامت ایرانیان استفاده کنند می‌توانند با ثبت نام در سایت اینترنتی www.bimehsalamat.ir اقدام کنند تصریح کرد: بیمه‌شدگان باید بدانند نمایندگان بیمه هیچ‌گاه برای دریافت وجه با بیمه‌شدگان تماس نمی‌گیرند و طرح تکمیلی بیمه سلامت امری غیر واقعی است که به وسیله سودجویان و کلاهبرداران مطرح شده است. 

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین اقدامی از طریق سامانه تلفنی ۳۲۳۲۳۸۳۹ مسئولان را  مطلع کنند این  درحالی است که شناسایی و دستگیری افراد سودجو همچنان ادامه دارد.

ممتحن با بیان اینکه  هم اینک تعداد دو میلیون  و۹۶۰ هزار نفر در استان فارس تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار دارند گفت: بیمه سلامت در این طرح  توانسته تعداد زیادی از افراد بدون بیمه درمانی را تحت پوشش قرار دهد و روزانه با ثبت نام افراد از طریق سایت بر تعداد بیمه‌شدگان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدم برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای دیگر بر اساس خوداظهاری انجام می‌شود، گفت:‌ پس از تکمیل ثبت نام‌ها، اطلاعات ثبت شده را با بانک‌های اطلاعاتی سازمان‌های بیمه‌گر تطبیق می‌دهند تا فرد تحت پوشش بیمه دیگری نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.