اهواز _در ادامه اختلافات و درگیری های طایفه ای در پتک مرد ۴۸ ساله رامهرمزی به ضرب گلوله به قتل رسید.

ادامه سریال پتک با قتلی دیگر در رامهرمز

به گزارش قدس آنلاین در ادامه درگیری های طایفه ای منطقه پتک باغملک که از شهریورماه سال گذشته بین دو طایفه محمدی و محمدموسایی بوجود آمده بود شامگاه شنبه در شهرستان رامهرمز مرد ۴۸ ساله ای به ضرب گلوله ای به قتل رسید.

در همین خصوص دادستان رامهرمز ضمن تایید خبر قتل یکی از شهروندان رامهرمزی ، اظهار کرد: اعضای شورای تامین تشکیل جلسه داده اند و همگی بر این نکته که باید با عاملین این اقدام برخورد شود تاکید دارند و از اولین لحظات وقوع قتل این دادستانی دستورات لازم را به بازپرس پرونده و نیروهای انتظامی داده و با مسولین استان جهت تامین نیروی کافی نیز هماهنگ شده است.

علیرضا قاسمی نژاد افزود: با توجه به اینکه هیات محترم صلح از ابتدای وقوع این نزاع برای برقراری صلح ماموریت یافته و زحمات فراوانی متحل شده مجددا جهت دعوت به آرامش طرفین مامور شده اند.

وی در پایان تصریح کرد: ضمن دعوت طرفین درگیر به آرامش به همه مردم عزیز و شریف رامهرمز اطمینان خواهیم داد که با شدت و جدیت با اخلالگران نظم و امنیت شهرستان برخورد کرده و به هیچ وجه از این افراد کوتاه نخواهیم آمد.
گفتنی است : طی چند ماه اخیر ۱۴ نفر در این درگیری طایفه ای به کام مرگ رفتند و چند صد نفر نیز راهی زندان ها و تبعید به استانهای دیگر شدند و جلسات متعددی با حضور ائمه جمعه، سادات منطقه، ریش سفیدان طوایف مختلف، نیروهای نظامی و انتظامی استان و شهرستان، قضات و سایر نخبگان استان در منطقه برگزار گردید که متاسفانه باز مشاهده می شود هنوز آتش این کینه خاموش نشده و هر از چندگاهی دوباره این اختلافات از سر گرفته می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.