گناباد-هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد از روز ۱۴ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری، هفته فرهنگ و هنر گناباد را برگزار می نماید.

هفته فرهنگ و هنر گناباد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ما گفت :، هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد از روز ۱۴ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری، هفته فرهنگ و هنر گناباد را برگزار می نماید و از عموم علاقه مندان و مردم شریف شهرستان دعوت می شود از برنامه های متنوع این هفته که به صورت رایگان اجرا می شود بازدید نمایند.

حمید رضا مهدوی گفت : گردهمایی مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد و هنرمندان شهرستان و افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی (خوشنویسی، نقاشی، نگارگری، صنایع دستی، حجم سازی و برگزاری کلاسهای متنوع هنری و ورک شاپ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایش فیلم های تولید انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد، اجرای نمایش کودک توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲، اجرای نمایش داستان یک خانواده آبرومند توسط دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی، شب شعر، رونمایی از کتاب به همراه اجرای موسیقی سنتی گروه عارف، از مهمترین برنامه های هفته فرهنگی گناباد می باشد. وی تصریح کرد  در طول هفته نمایشگاه آثار هنری صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ دایر می باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.