یزد- همایش مدیریت مصرف آب با حضور جمعی از دبیران آموزش و پروش ناحیه یک و دو یزد با هدف آشنایی هر چه بیشتر دبیران با روش‌های مؤثر صرفه‌جویی و انتقال آن به دانش‌آموزان در آبفای یزد برگزار شد.

همایش مدیریت مصرف آب برای دبیران استان یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون در آمد شرکت آبفا در این همایش مباحثی از جمله وضعیت آب استان، دلایل اهمیت آب، منابع آب تجدیدشونده، تقسیم‌بندی کشور از نظر وضعیت آب و هوایی، مدیریت منابع آب، مدیریت استراتژیک مصرف، اهداف مدیریت مصرف آب، عوامل موثر بر میزان مصرف آب را ارائه کرد.

سیاوش پاکدل در این همایش دبیران را با مباحث دیگری همچون رویکردهای مدیریت مصرف آب، رویکرد اجتماعی فرهنگی مدیریت مصرف، روش‌های اصلاح رفتار مصرف‌کنندگان، دلایل و مزایای استفاده از وسایل‌کاهنده مصرف آب، آشنایی با بعضی از ادوات و شیرآلات کاهنده مصرف آب، روش‌های صرفه‌جویی آب در ادارات و منازل استان و نحوه‌ی آبیاری فضای سبز شهری آشنا کرد.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آبفا در ادامه مباحثی از جمله بیماری‌های منتقل شونده توسط آب، تأثیر عوامل شیمیایی در آب، نقش آب و فاضلاب در زندگی، وضعیت تامین و توزیع منابع آب شرب استان یزد، منابع آبی  شهرهای  استان، کیفیت آب استان یزد، مراحل مدیریت بحران، تأمین آب بعد از شرایط اضطراری، تمیزکردن و گندزدایی مخازن ذخیره آب را برای دبیران ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.