اصفهان-رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون استان اصفهان گفت: براساس توافق انجام شده توسط اتاق های تعاون و بازرگانی با بنیاد مستضعفان، بنیاد مذکور از طرحهای کشاورزی روستایی حمایت مالی می کند.

بنیاد مستضعفان از طرح های کشاورزی روستایی حمایت می کند

به گزارش قدس آنلاین، احمد صالحی در جلسه کمیسیون کشاورزی و دامپروری و منابع طبیعی اتاق تعاون اصفهان گفت: توافقی بین بنیاد مستضعفان کشور و اتاق تعاون و اتاق بازرگانی ایران صورت گرفته است که براساس این توافق، فعالان اقتصادی که طرح های بالای بیست میلیارد ریال در حوزه کشاورزی روستایی داشته باشند، می توانند از تسهیلات با نرخ ۸ درصد با معرفی بنیاد استفاده نمایند.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون استان ضمن ارائه گزارشی از برگزاری جلسات کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران اظهار داشت: در اتاق ایران ذیل کمیسیون کشاورزی و شیلات، چهار کارگروه فرعی با عنوان های شیلات و آبزیان، دام و طیور و زنبور عسل، زراعت و باغبانی و صنایع تبدیلی تشکیل شده که در استان نیز نظیر این کارگروه ها را می توان فعال نمود که در بررسی تخصصی پیشنهادات، تاثیر گذار و در حل مشکلات پشتیبان کمیسیون خواهند بود.

قنبری مدیرعامل شرکت گیتا گستر صفاهان نیز در خصوص فعالیت ها و تجربیات موفق شرکت مذکور در صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی توضیحاتی ارائه و بیان داشت: مشکل اصلی صنایع تبدیلی کشاورزی، عدم وجود نقدینگی جهت خرید مواد اولیه و مشکلات تامین وثیقه بانکی می باشد که امیدواریم براساس توافق انجام شده با بنیاد مستضعفان، این مسائل نیز مرتفع گردد.  

در ادامه اعضاء جلسه نسبت به دستورات جلسه اظهارنظر و پیشنهادات خود را مطرح و مقرر شد کارگروه های نظیر کمیسیون اتاق ایران در ذیل کمیسیون کشاورزی استان تشکیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.