رشت- مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: برف اخیر بر هزار و ۷۵ کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع برق استان تاثیر گذاشت.

برف بر یک هزار و ۷۵ کیلومتر مدار خطوط انتقال تاثیر گذاشت

عظیم بلبل آبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: علیرغم اینکه بارش برف به پستهای انتقال و فوق توزیع خساراتی وارد نکرد ولی از ۲ هزار و ۸۷۰ کیلومتر مدار خطوط تغذیه کننده پستها ، حدود هزار و ۷۵ کیلومتر مدار تحت ناثیر بارش برف قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه میزان مذکور ۳۷ درصد از خطوط انتقال و فوق توزیع استان را شامل می‌شود خاطرنشان کرد: کارکنان متعد و سختکوش این شرکت آسیب ها را در کوتاه ترین مدت ممکن ترمیم کردند بطوریکه بسرعت همه شبکه های انتقال و فوق توزیع پایدار شدند.

۳۰۰۰ مگاوات پتانسیل انرژی های نو

بلبل آبادی در ادامه گفتگو در خصوص انرژ ی های نو در استان گیلان گفت: استان گیلان در بحث انرژ ی های نو از موهبت الهی بسیار خوبی برخوردار است و بیش از ۳۰۰۰ مگاوات پتانسیل پتانسیل انرژی باد در منجیل و اطراف این منطقه وجود دارد که با همکاری های شرکت های سانا و توانیر برنامه ریزی های لازم برای سرمایه گذاری در این بخش تدارک دیده شد که خوشبختانه مورد استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است و در زمینه انرژی تجدید پذیر بادی حدود ۳۵۰ مگاوات پروژه کاملا فعال شده است و برای ایجاد ۱۵۰ مگاوات هم در حال مذاکره هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.