یزد- آیت‌الله محمدرضا ناصری گفت: قرار شده که شهرداری مشهد زمین و پروانه ساخت برای هر استان را تامین کند و با ساخت این مکان توسط استان‌ها، زائرسرایی برای زیارت محرومان هر استان احداث شود.

 زائرسرا در مشهد برای زیارت محرومان هر استان باید احداث شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان یزد پیش از ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنایت بسیار ویژه‌ای به بحث زائران دارند و در زمان تولیت قبلی آستان قدس تاکید فرمودند که باید اقدامی صورت گیرد که مردم به دلیل مشکلات مالی از زیارت امام رضا(ع) بی بهره نباشند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری  گفت: دو سال گذشته اقدامات پراکنده‌ای در ارتباط با زیارت توسط استان‌های مختلف انجام می‌شد، ولی با تاکید مقام معظم رهبری، قرار بر این شد که شهرداری مشهد زمین و پروانه ساخت برای هر استان را تامین کند و با ساخت این مکان توسط استان‌ها، زائرسرایی برای زیارت محرومان هر استان احداث شود.

امام جمعه یزد به روند ساخت و ساز زائرسرای یزد اشاره کرد و گفت: زمینی با قرعه کشی به یزد اختصاص یافته که ۸۰۰ متر است و قرار شده از محرومان یا پولی گرفته نشود و یا به کمترین میزان باشد که باید سازوکارهایی برای آن در نظر گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: سه طبقه از این زائرسرا به صورت نیمه‌ساز ساخته شده و ساخت مابقی طبقات در دست اجرا است و این زائرسرا به همت و تلاش مردم تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت و ساز این زائرسرا در حال انجام است، گفت: تکمیل زائرسرا احتیاج به کمک دارد و لازم است که نمایندگی آستان قدس رضوی استان  توجه ویژه ای به ساخت این زائرسرا  وقفی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.