مهاجم فرانسوی پیشین یونایتد در آستانه فینال جام اتحادیه سعی در روحیه دادن به سرمربی و اعضای این تیم دارد.

کانتونا: مورینیو یک برنده است/ زلاتان را شبیه خودم می‌دانم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، اریک کانتونا معتقد است امشب منچستریونایتد اولین قهرمانی در عصر ژوزه مورینیو برای یونایتد به ارمغان خواهد آورد. این بازیکن فرانسوی در سال ۱۹۹۲ توسط الکس فرگوسن از تیم لیدزیونایتد خریداری شد و به او کمک کرد تا چندین سال، قدرت نخست فوتبال جزیره باشد.

اریک کانتونا در آستانه فینال جام اتحادیه گفت‌: فکر می‌کنم منچستریونایتد در این فصل بیش از یک جام کسب کند و اولین جام نیز همین جام اتحادیه خواهد بود. مورینیو یک برنده است. او قهرمانی‌های زیادی داشته و مربی بزرگی است. فکر می‌کنم یونایتد بتواند قهرمانی‌های زیادی را با او تجربه کند. از زمانی که به یونایتد آمد، تغییری در تیم حس می‌کنم. فکر می‌کنم تیم مورینیو فوتبال تهاجمی ارائه می‌کند که پیشتر زیاد ندیده بودیم. او می‌داند یونایتد چه باشگاه بزرگی است و چه انتظاراتی از او می‌رود. مورینیو انسان بسیار باهوشی است و حس شوخ طبعی بالایی دارد. این مطلب را قبل از اینکه او به منچستریونایتد بیاید نیز گفته بودم. او تمام فشارها به تنهایی تحمل می‌کند. هیچ فشاری برای او مهم نیست و به همین خاطر، بازیکنانش را در بهترین حالت قرار می‌دهد. از نظر روان‌شناختی، مورینیو فوق‌العاده‌ است. بازیکنان از بازی زیر نظر او لذت می‌برند چون هیچ فشاری احساس نمی‌کنند.

به نقل از ایسنا، از وقتی زلاتان ایبراهیموویچ به منچستریونایتد آمده است، خیلی‌ها به شباهت بالای شخصیتی او و اریک کانتونا پرداختند. مهاجم فرانسوی در این‌باره نیز گفت‌: زلاتان بازیکن خیلی خوبی است و از نظر شخصیتی بسیار قدرتمند است. او برای میلان و بارسلونا در تیم‌های بزرگی بازی کرده است و می‌داند بازی در تیم‌های بزرگ چه ویژگی‌هایی دارد. او تا به این‌جای فصل نیز توانسته است خودش را اثبات کند.  زلاتان را شبیه خودم می‌دانم. فکر می‌کنم شباهت‌های زیادی بین ما وجود دارد.

منچستریونایتد امشب (یکشنبه) می‌تواند قهرمان جام اتحادیه شود. آنها در بازی بعدی، شنبه هفته‌ آینده میزبان بورنموث خواهند بود و بازی این هفته‌ آنها در لیگ برتر برابر منچسترسیتی به تعویق افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.