یزد- همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، محفل «سوگواره مادرانه» شامگاه ۹ و ۱۰ اسفندماه در یزدبرگزار می‌شود.

محفل «سوگواره مادرانه» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، در این روزها که دیار دارالعباده همچون همه ایران بزرگ در سوگ شهادت جانسوز دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، سیاه پوش شده و رنگ غم به خود گرفته، محفل فاطمی با عنوان «سوگواره مادرانه» در حوزه هنری یزد برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان یزد گفت: در این محفل معنوی که دوشنبه و سه شنبه (نهم و دهم اسفندماه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه در نارنجستان هنر این مرکز برگزار می‌شود.

 حسام سالکی  افزود:  در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد قاسم پور از هنرمندن فعال عرصه انیمیشن و عضو هیأت مدیره نهضت مردمی پوسترهای عاشورایی در زمینه حیات باطنی انسان به سخنرانی خواهد پرداخت.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان یزد گفت: قرائت قرآن، مداحی و مرثیه سرایی حاج محمد ابراهیمی و شعرخوانی شاعران دلسوخته اهلبیت(ع) از دیگر برنامه‌های این محفل است.

وی از آحاد مردم ولایی و شریف استان به خصوص هنرمندان و هنردوستان دعوت کرد با حضور گرم خویش رونق افزای این محفل نورانی باشند.

سوم جمادی الثانی مصادف با (پنجشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۵) به روایتی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.