جیمی واردی هم نسبت به صحبت های مربوط به نقش بازیکنان در اخراج رانیری از لسترسیتی واکنش نشان داد.

واکنش جیمی واردی به شایعات/ من نقشی در اخراج رانیری نداشتم

به گزارش قدس آنلاین، جیمی واردی نیز مثل کاسپر اشمایکل صحبت های مبنی بر نقش بازیکنان در اخراج کلودیو رانیری از لسترسیتی را دروغ خواند. به گزارش اسکای اسپورتس، بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در اینستاگرام خود نوشت:

مدت زمان زیادی برای نوشتن این پست صرف کرده ام. باید کلمات شایسته و مناسب را برای کلودیو پیدا می کردم. کلودیو همیشه تمام احترام من را خواهد داشت. چیزی که به عنوان یک تیم به آن دست یافتیم غیرممکن بود. او زمانی که دیگران به من اعتقادی نداشتند باور داشت و برای این تا ابد ممنون او خواهم بود. صحبت هایی هست مبنی بر اینکه من در اخراج او نقش داشته ام که کاملاً نادرست، بی پایه و آزاردهنده هستند.

تنها گناه تیم این است که [در این فصل] موفقیت کمی داشته ایم و این چیزی است که هم در رختکن و هم در برابر عموم به آن معترف بوده ایم و همه تلاشمان را می کنیم تا جبران کنیم.بهترین ها را برای آینده کلودیو آرزو می کنم. کلودیو ممنون برای همه چیز.

به نقل از طرفداری، اولین بار خود اسکای اسپورتس بود که خبر از جلسه ای میان بازیکنان و مالکان باشگاه داد در روز اخراج سرمربی ایتالیایی داد. روباه ها در اولین دیدار خود در نبود رانیری فردا دوشنبه باید به مصاف لیورپول بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.