یزد- سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی یزد گفت: ظرفیت‌های عظیمی در استان یزد وجود دارد که اگر از این ظرفیتها بهرمند شویم به طور قطع محرومیت‌ها در جامعه ریشه‌کن خواهد شد.

استفاده از ظرفیت های موجود درجامعه باعث ریشه کنی محرومیت می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمدصالح جوکار صبح یک شنبه در آیین افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: دولت با این بضاعت و منابع کم نمی‌تواند به تنهایی در رفع محرومیت‌ها گام بردارد ویکی ازمهمترین رسالت دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان ها شناسایی محرومین ونیازمندان واقعی جامعه می باشد.

وی افزود: دفتر نمایندگی استان یزد پیش از این  فعالیت غیر رسمی را آغاز کرده وهمه ما  امروز به عنوان خادم حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) افتخار خدمت رسانی را داریم و خوشحالم که در خدمت به مردم همراه و همسوی با نظرات آن حضرت در کنار سایرین از این فرصت کم‌نظیر بهره‌مند هستم.

جوکاربا اشاره به لزوم رفع محرومیت ازجامعه تصریح کرد: زیرساخت‌ها و تشکیلات و ساختاربرای خدمت در آستان قدس رضوی فراهم شده و شناسایی محرومان نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام شده و شناسایی زائران نیز با همکاری خیران و دستگاه‌ها بوده است تا کنون  بیش از سه هزار نفر از محرومان و نیازمندان از سوی آستان قدس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی خاطرنشان ساخت: در راستای حمایت همه جانبه ازمحرومان درسال جاری بیش از سه هزار نفر ازهمه گروه‌های جامعه با همکاری نهادها به زیارت در مشهد مقدس اعزام شدند که بسیاری از آن‌ها برای نخستین بار اعزام شدند و اعزام محرومان و زائر اولی‌ها و مددجویان تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

جوکار با اشاره خیربودن مردم استان گفت: در زمینه خادم یاران نیز افراد مرتبط با هر حوزه شناسایی و در آینده نزدیک روستاهای محروم از ویزیت رایگان در این زمینه برخوردار خواهند شد.

نماینده سابق مردم یزد در مجلس افزود: مشکلات  متعددی در روستاها  وجود دارد که  باعث شده روستائیان ترک روستا کرده و در تلاش هستیم که رونق و تولید را در روستاها زنده کنیم و با کمک همه دستگاه‌ها و خیران طرح‌هایی که مناسب با بافت بومی روستاها باشد در شورای سیاست‌گذاری برای اشتغال مصوب شده در مناطق مختلف اجرایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.