سرمربی تیم فوتبال نفت تهران بعد از جلسه در فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این تیم تمریناتش را از سر می گیرد.

علی دایی: قرار نیست با تیم امید نفت مقابل پرسپولیس بازی کنیم

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی بعد از خروج فدراسیون فوتبال و جلسه‌ای که با مهدی تاج برگزار کرد، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم با توجه به قول و قرارهایی که از ابتدای فصل برای پرداخت مطالبات بازیکنان صورت گرفت اما عملی نشد، بازیکنان تصمیم گرفتند تمرین نکنند.

وی افزود: متأسفانه از اول فصل شاهد چنین بدقولی‌هایی بودیم و علی‌رغم میل باطنی و با وجود آنکه دوست ندارم تمرینات تعطیل شود، این اتفاق صورت گرفت. قبلاً چندین بار بازیکنان با خواهش و تمنا تمرین کردند، ولی این بار به هیچ عنوان حاضر نیستند تمرین کنند و خلف وعده‌هایی صورت گرفته که ناراحت‌کننده است.

دایی تأکید کرد: با وجود اینکه تمرینات ما چند روز است که برگزار نمی‌شود، اما هیچ کس از باشگاه پیگیر موضوع نیست.

دایی در ادامه اضافه کرد: پس از اینکه بازیکنان به نتیجه خاصی نرسیدند، تصمیم گرفتند که با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار کنند و حرف‌هایشان را بگویند. ما مشکلاتی داریم که البته گریبان اکثر تیم‌ها را گرفته است، اما ما 10 روز مانده به آغاز لیگ تیم را در اختیار گرفتیم و الان در فینال جام حذفی هستیم، البته قول‌هایی داده شده که به طور کلی مشکلات رفع شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم نفت با امیدهایش مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد یا اینکه از لیگ کنار می‌کشند،‌افزود: بازی کردن با امیدها را که من از شما می‌شنوم . تیم امید ما در مسابقات چهاردهم شد، البته تیمی  بود که آبرومندانه به میدان می‌رفت، اما در رده پایه نتایج آن‌چنانی نگرفت، با این‌همه من ممنون بچه‌ها هستم که با مشکلات ساخته‌اند، الان آخر فصل است و اگر شما حساب کنید می‌بینید که در بین تیم‌هایی که هزینه کرده‌اند، ما در رده پانزدهم هستیم، چون جزو کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ هستیم، اما نسبت به خیلی از تیم‌ها بهتر نتیجه گرفته‌ایم. حق بازیکنانم است که در مقابل خدماتی که می‌دهند، حق و حقوق بگیرند. این تصمیمی است که بازیکنان گرفتند و من نمی‌توانم آنها را به‌زور به تمرین بیاورم. وقتی بازیکنی پول نگرفته نمی‌توان او جریمه کرد، البته با صحبت‌هایی که اقای تاج امروز انجام داد،‌قرار است تمریناتمان را از امروز آغاز کنیم و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی نفت تهران در خصوص اینکه به خاطر مشکلات مالی این تیم در جدول رده‌بندی پایین آمده، خاطرنشان کرد: اگر همه چیز روال خودش را داشت و بر اساس لیستی که دادیم و پرداختی‌ها انجام می‌گرفت ما الان جزو سه تیم اول بودیم. این مسائل باعث شد که از ابتدای فصل تمرینات تعطیل شود یا بازیکنان تمرین نکنند. چون بازیکن فکرش در تمرین نیست و ذهنش ناراحت است. الان اداره مالیات به همه بازیکنانم گیر داده و اکثر آنها باید مالیات پول‌هایی را بدهند که آن را نگرفته‌اند. این مسائل دست به دست هم داده تا بازیکنان نتوانند با ذهن باز تمرین کنند. قانون کار می‌گوید در قبال کاری که می‌کنید باید حقوق بگیرید، مگر می‌شود بدون حقوق و حق‌الزحمه کار کرد؟ مگر می‌شود بدون پول جواب خانواده را داد؟بچه‌ها با آقای تاج صحبت کرده و قرار شده با صحبت‌های او تمرینات را آغاز کنیم و لیگ را با قدرت ادامه دهیم. مطمئن باشید اولین بازی ما در لیگ با همه توان بازی خواهیم کرد.

سرمربی نفت تهران تأکید کرد: به خاطر اینکه حق تیم‌های دیگر تضییع نشود، ما در ادامه لیگ شرکت می‌کنیم و این مهم‌ترین مسئله است، وگرنه اگر قرار باشد کار کنیم و حقوقی نداشته باشیم، معنا ندارد. ان‌شاءالله فدراسیون فکری به حال این مسئله کند که نه‌تنها ما، بلکه همه بازیکنان و مربیان لیگ برتر به حق خود برسند.

وی در پایان در خصوص اینکه چرا کارت بازی شهباززاده صادر نمی‌شود، گفت: ببخشید این مسائل را من نباید پاسخ بدهم و باشگاه باید آن را حل کند. سجاد هم پسر خوبی است و هم فوتبالیست بزرگی است که می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند، اما مشکلات باید حل شود. من نمی‌دانم آیا باشگاه اقدامی در این مورد کرده یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.