ارومیه- مرحله نخست اعتبارات دریاچه ارومیه در سال ۹۵ در قالب اوراق اسناد خزانه محقق شد اما دولت باید در تحقق اعتبارات احیای دریاچه ارومیه جدی عمل کند.

دولت در تحقق اعتبارات به دریاچه ارومیه جدی است

به گزارش قدس آنلاین، عیسی کلانتری دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه به تشریح آخرین وضعیت اعتباری و روند پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه پرداخت و اظهار داشت: مرحله نخست اعتبارات احیای دریاچه ارومیه که مقرر بود اجرا شود محقق شد.

دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: این مرحله از اعتبارات در قالب اوراق اسناد خزانه است که به پیمانکاران پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه توسط سازمان‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب داده می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه در صدد است تا با پیگیرهای مداوم اعتبارات احیای دریاچه ارومیه را تا پایان امسال دریافت کند.

کلانتری ادامه داد: امسال با کاهش ۳۰ درصدی بارندگی‌ها در حوضه آبریز دریاچه ارومیه مواجه بودیم با این حال به سبب پشتکاری که در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه وجود داشت خوشبختانه تراز آبی دریاچه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: تا شهریور ماه امسال روند پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه بر اساس برنامه پیش می‌رفت اما بعد از آن به سبب نبود اعتبار روند پروژه‌ها کند شده و وضعیت رضایت بخش نیست چرا که این روند در نتایج پروژه‌ها تأثیر مستقیم داشته و عواقب خوبی را به دنبال نخواهد داشت.

وی بیان کرد: دولت باید بیش از این به موضوع دریاچه ارومیه توجه کند و در تحقق اعتبارات آن جدی باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.