۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 507693

بردسکن- دبیرستاد اقامه نماز شهرستان بردسکن از شناسایی ۲۰۰ موذن در این شهرستان خبرداد.

شناسایی ۲۰۰موذن در بردسکن

حجت الاسلام اسماعیل مروجی نسب در گفت و گو با قدس آنلاین گفت:طی سال گذشته به منظور شناسایی موذنین ۴ همایش  در مراکز بخش های انابد، شهرآباد و شهر بردسکن برگزار شد که دراین رابطه بیش از ۲۰۰ موذن شناسایی شدند که اسامی آنها برای گفتن اذان زنده به ستاد نمازجمعه شهرستان اعلام شد.

دبیر ستاد اقامه نماز بردسکن اذان گفتن را یکی از شعائر الهی دانست و گفت: متاسفانه امروزه اذان های زنده و حلقومی جای خود را به اذان های پلاستیکی یا مصنوعی داده است.

حجت الاسلام مروجی از دهیاران خواست در کنار فعالیت های عمرانی و خدماتی در روستاها به مسایل فرهنگی نیز توجه کنند چرا که اگر در حوزه فرهنگ مشکل داشته باشیم در دیگر حوزه ها نمی توانیم موفق عمل کنیم.  وی از تشکیل هسته مرکزی یاوران نماز در شهرستان خبرداد و گفت: این هسته تاکنون توانسته در حوزه گسترش فرهنگ نماز به ویژه نماز اول وقت حرکت های بسیار خوبی را  انجام دهد.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی شیوه های دعوت به نماز با شرکت ۵۰۰ نفر در شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با ارزیابی های انجام شده ستاد اقامه نماز استان  بردسکن بیشترین شرکت کننده را در استان به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.