آستارا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از پرداخت ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط گیلان در راستای رونق تولید در استان نیز خبر داد و گفت: در کارگروه رفع موانع واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهایی که در استان گیلان نیاز به تسهیلات داشتند تا کسب و کار خود را رونق دهند، بررسی و رفع شد.

۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط گیلان پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، علی منتظری بعد از ظهر  یکشنبه در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان مرزی آستارا در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز خبر دا د واظهار کرد: طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اول اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان فروردین ماه سال ۹۶ ادامه دارد.

وی از برگزاری نمایشگاه های فروش فوق العاده بهاره با تخفیف های ۱۵ و ۲۰ درصدی و ارائه کالاهای با کیفیت در شهرستان رشت و  اغلب شهرهای استان گیلان نیز خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش فوق العاده با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال  نقش عمده ای در تعدیل قیمت ها و تامین مایحتاج  مورد نیاز مردم استان دارد.

منتظری فعالیت ۱۰۰ فروشگاه بزرگ زنجیره ای در سطح استان گیلان را یادآور شد و افزود: در این فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، کالاهای مورد نیاز مردم در ایام عید به صورت فروش فوق العاده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

وی با تاکید بر اینکه در تامین میوه شب عید مردم استان گیلان مشکلی وجود ندارد و میوه شب مردم توسط سازمان جهاد کشاورزی  تامین شده و به موقع توزیع می شود، اظهار کرد: برنامه نظارتی بر بازار شب عید در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان قرار دارد و برنامه نظارتی ویژه این نهاد با همکاری اتاق اصناف و فعالیت ۳۰۰ ناظر از اول اسفند ماه سال جاری تا پایان  فروردین ماه ۹۶ ادامه دارد.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان وجود ۱۰ هزار ناظر افتخاری در سطح استان را یادآور شد و افزود: این تعداد ناظر در شرایط فروش فوق العاده در ایام بهار و پاییز با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری کرده و در صورت مشاهده تخلف اقتصادی گزارش عملکرد ارائه می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.