رشت- با حضور مهندس کارگزار، معاون حقوقی تنظیم مقررات و امور مجلس شرکت مخابرات ایران ، مدیر جدید مخابرات منطقه گیلان منصوب شد.

مدیر جدید مخابرات منطقه گیلان منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مخابرات گیلان ، کارگزار با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران مخابرات منطقه گیلان ، این استان را یکی از استان های سرآمد در ارایه خدمات مخابراتی دانست و افزود: کارکنان مخابرات گیلان از نیروهای فعال و خوش فکر مخابرات هستند ، شواهد آن از مدیریت بحران برف اخیر گیلان کاملا مشهود است.

وی علت حضور خود در گیلان را پیگیری بحران اخیر برف و بررسی آسیب ها و نواقص پیش امده بر مخابرات منطقه گیلان عنوان کرد و اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه های مختلف فنی ، با به حداقل رساندن خسارات وارده بر تاسیسات مخابرات گیلان ، این بحران، در دو مرحله پشت سر گذاشته شد.

وی افزود: یکی دیگر از نکات مهم هدف از سفر به گیلان ، بررسی زیرساخت های فنی مربوط به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در آینده است که بصورت الکترونیک برگزار و براساس گزارش های مهندس غفار حسینی و روسای ادارات مخابرات شهرستان ها، بسیار رضایت بخش برآورد شده است.

در پایان این مراسم، کارگزار بعنوان نماینده دکتر سرائیان، مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران ، رسول آموئی را به عنوان مدیر جدید منطقه گیلان معرفی کرد و افزود: آموئی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر بازرگانی شرکت مخابرات ایران و یکی از مدیران باسابقه و موفق این شرکت است که پست های مدیرعاملی چندین استان را در کارنامه کاری و شغلی خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.