مردم بحرین بنا به دعوت علمای این کشور با پخش اعلامیه‌هایی بر دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور که قرار است آخرین جلسه محاکمه وی فردا برگزار شود، تأکید کردند.

پخش اعلامیه‌های دفاع از آیت‌الله قاسم و استقرار نیروهای امنیتی در خیابان‌های بحرین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، از روز شنبه(دیروز) مردم مناطق مختلف بحرین با پخش اعلامیه‌هایی در لبیک به ندای علمای بحرین بر استراتژی «دفاع تا پای جان» از آیت الله عیسی قاسم تاکید کرده و در این اعلامیه‌ها مساجد زیادی را برای برپایی نماز «جعفر طیار» در شب محاکمه آیت‌الله قاسم مشخص نمودند.

در اعلامیه‌های مردمی آمده است که کفن فرزندان ما پیش از کفن خودمان آماده است ، ملت کفنش را کنار نگذاشته و تا آخرین نفس از رهبری ، دین و مملکت دفاع خواهد کرد ، ملت هر گونه حماقتی از طرف نظام و تعرضی به آیت الله عیسی قاسم و منطقه محل سکونتش را با خون خود پاسخ خواهد داد.

بنابر این گزارش، در صدر اعلامیه‌ها نام «منامه» پایتخت بحرین و مناطق الدراز، المصلی، کرزکان ، مدینة الحمد و ... به چشم می‌خورد.

اوضاع بحرین در شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم توسط نظام آل‌خلیفه به اتهام پولشویی از طریق جمع‌آوری خُمس ناآرام است و نیروهای امنیتی با حمله به مناطق مسکونی و تشدید کنترل امنیتی در بسیاری از مناطق جوی ناآرام ایجاد نموده‌اند.

مردم بحرین اعلام کرده‌اند به مانند شب‌های قدر امشب را به دعا و شب زنده‌داری در مساجد و منازل خود سپری خواهند کرد و هیچ شرعیت و صلاحیتی برای دادگاه قائل نیستند و برای حفظ رهبری خود در کنار تجمعات و راهپیمایی‌ها دست دعا به درگاه الهی خواهند برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.