دیدار حساس تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و بارسلونا در هفته بیست و چهارم لالیگا با پیروزی شاگردان انریکه همراه شد.

بارسلونا از سد اتلتیکو مادرید گذشت/ صدرنشینی با گلزنی لیونل مسی

به گزارش قدس آنلاین، حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم رقابتهای لالیگا را روز یکشنبه تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار کردند که در پایان تیم بارسلونا ۲ بر یک پیروز شد.

در نیمه نخست این بازی تیم اتلتیکو مادرید کاملا حریف خود را تحت فشار قرار داد و موقعیت های زیادی روی دروازه ایجاد کرد که در چندین صحنه تراشتگن مانع گلزنی گریزمان و گامیرو شد. در مقابل بارسلونا هم دو بار در ضد حمله تا آستانه گلزنی پیش رفت که یک بار سوارز به راحتی آن را از دست داد.

نیمه دوم هم با حملات تیم اتلتیکو مادرید آغاز شد. اما این بارسلونا بود که زودتر به گل رسید. در دقیقه ۶۴ رافینیا توانست دروازه اتلتیکو را باز کند. این گل تنها هفت دقیقه دوام داشت. دیه گو گودین روی ارسال کوکه با ضربه سر خود دروازه بارسا را گشود و کار را به تساوی کشاند.

بارسلونا در دقایق پایانی حملاتی را طراحی کرد و در دقیقه ۸۷ به گل دوم خود دست یافت. این بار هم لیونل مسی با گل خود ۳ امتیاز ارزشمند برای آبی اناریها به ارمغان آورد.

بارسلونا با این برد ارزشمند ۵۴ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی رفت. رئال مادرید با ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. رئالی ها یکشنبه شب در زمین ویارئال به میدان می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.