رشت- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری همایش مروجین ایثار و شهادت در ۲۲ اسفند ماه جاری خبر داد.

همایش مروجین ایثار و شهادت ۲۲ اسفند برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله پاکاری در مراسم بزرگداشت ۲۲ اسفند روز شهدا اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور نهادینه کردن فرهنگ بزرگداشت شهدا روز ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری کرد که در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد، نام و خاطره شهیدان و تبیین حق این قشر، احیاء، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی روز بزرگداشت شهدا و شناساندن و نهادینه کردن این روز با عنوان روز بزرگداشت شهدا از اهداف نامگذاری این روز است.

وی انجام تبلیغات محیطی مناسب با روز بزرگداشت شهدا و ایام فاطمیه(س)، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا با رویکرد بزرگداشت این روز و درج مقالات، وصایا و تصاویر شهدای والامقام به‌ویژه شهدای متولد روز ۲۲ اسفند در رسانه‌های مکتوب و مجازی، تکریم از مادران و همسران شهدا را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید در ۲۲ اسفند عنوان کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، همایش مروجین ایثار و شهادت، غرس هشت هزار نهال به نیت هشت هزار شهید این استان را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز ۲۲ اسفند ذکر کرد..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.