آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به یکی از متدینین خراسان جنوبی نسبت به سخنان استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد "به وزیر کشور تذکر می‌دهیم".

آیت‌الله مکارم شیرازی: به وزیر کشور تذکر می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، هفته گذشته بود که مردم متدین شهرستان بیرجند و دیگر شهرستانها در تجمع‌های خودجوش در اعتراض به سخنان استاندار خراسان جنوبی نامه‌ای به مراجع تقلید قم و برای رئیس جمهور فرستادند.

امروز نیز از سوی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی جواب اعتراضات مردم خراسان جنوبی واصل شد و این مرجع عالی مقام جواب نامه را داده و بیان کردند این موضوع را به وزیر کشور تذکر خواهیم داد.

علاوه بر واکنش و اعتراضات مردم خراسان جنوبی، روزهای گذشته مردم خراسان شمالی هم در پی سخنان استاندار خراسان جنوبی بعد از نماز جمعه تجمع داشته و خواستار پیگیری مسئولان به ویژه شخص رئیس جمهور شده بودند.

یکی از مردم متدین و انقلابی خراسان جنوبی نامه‌ای به دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی پیرامون سخنان استاندار ارسال کرده که ایشان جواب نامه را داده که در متن این نامه آمده است: با آرزوی صحت و سلامتی برای جنابعالی، به استحضار می‌رساند با توجه به خبرهای واصله و مکتوب مبنی بر اظهارات موهن استاندار خراسان جنوبی راجع به مسئله رقص زن و مرد و اینکه این مطلب ضروری به اسلام ضربه نمی‌زند و با توجه به اینکه این مطلب احساسات دینی و مذهبی و اسلامی مردم شریف خراسان جنوبی را جریحه‌دار کرده است اولا برای دلگرمی و تسکین درد و رنج مردمان غیور آن سامان و ثانیا برای روشنگری در مورد خلاف بودن این اظهارات از محضر شما خواستاریم پیرامون این موضع اظهارنظر بفرمایید.

که آیت‌الله مکارم شیرازی در جواب نامه قید کردند :موضوع به وزیر کشور تذکر داده می‌شود".

و حال مردم خراسان جنوبی همچنان منتظر تدبیر دولت "تدبیر و امید و اعتدال" هستند چراکه با وجود اینکه مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور در این خصوص دیداری داشته و دغدغه مردم استان را منتقل کردند اما دولت و شخص رئیس جمهور و وزیر تاکنون هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده‌اند و مردم همچنان منتظر اقدام انقلابی از سوی وزیر کشور و شخص رئیس جمهور هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.