بندر عباس- تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان بندرعباس در بلوار ساحلی این شهر با پادرمیانی رئیس پلیس این شهر پایان یافت.

کسبه و اصناف بندر عباس تجمع اعتراضی برپا کردند

به گزارش قدس آنلاین، جمع زیادی از کسبه و بازاریان بندرعباس که یکشنبه شب در بلوار ساحلی شهر بندرعباس روبروی ورودی اسکله شهید حقانی تجمع کرده‌ بودند، با حضور و پا در میانی رئیس پلیس بندرعباس به تجمع خود پایان دادند.

اسماعیل مشایخ رئیس پلیس بندرعباس حوالی ساعت ۲۲ با حضور در جمع کسبه و بازاریان از آنها خواست تا به تجمع خود در بلوار ساحلی بندرعباس که مشکلات زیادی برای تردد مردم بوجود آورده، پایان دهند و مطالبات خود را در جلسه ویژه‌ای با حضور نماینده شهرداری، نماینده نیروی انتظامی، نماینده فرمانداری و نمایندگان بازاریان پیگیری کنند.

بازاریان و کسبه بندرعباس به نوع فعالیت بازار دستفروشان بندرعباس اعتراض دارند که ساعت فعالیت آن به گونه‌ای است که بر فعالیت اقتصادی کسبه بخصوص کسبه بازار سنتی بندرعباس تأثیر مستقیم گذاشته و آنها را دچار رکود کرده است. این در حالی است که ساعت فعلی فعالیت شب بازار با حضور نماینده اتاق اصناف تعیین شده است.

کسبه و اصناف همچنین انتظار دارند که اتاق اصناف بندرعباس در ازای پولی که به عنوان حق عضویت از اصناف مختلف می‌گیرد، مدافع حقوق آنها نیز باشد و مسائل و موضوعاتی این چینی را تا پیش از بحرانی شدن پیگیری کرده و به نتیجه مشخصی برساند.

تجمع‌کنندگان با قول مساعد رئیس پلیس بندرعباس به تجمع خودشان پایان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.