اهواز _ اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی از ۱۹ تا ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود.

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهیدچمران اهواز بر گزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طرفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اردوی جهادی دانشگاه شهید چمران در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی از ۱۹ تا ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود و دانشجویان می توانند برای ثبت‌نام در این اردو تا ۱۷ اسفندماه فرصت دارند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشکده‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: در این اردوی جهادی دانشجویان به روستاهای اطراف منطقه اروند اعزام می‌شوند تا به مشکلات موجود در روستاها در زمینه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی رسیدگی کنند؛ به‌طور مثال کلاس‌های آموزشی قرآن، آموزش کتاب‌های معرفتی بصیرتی، برگزاری حلقه‌های معرفتی و تربیتی، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان این مناطق، از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای شرکت ۵۰ دانشجوی پسر و ۵۰ دانشجوی دختر در این اردو برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ البته این اردو یک اردوی دنباله‌دار است و دانشجویان می‌توانند پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها به روستا مراجعه کنند تا ارتباط خود را با روستاییان از دست ندهند.

طرفی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری اردوهای جهادی بیشتر انجام فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی است که با فعالیت‌های عمرانی آمیخته می‌شود. هدف دانشجویان محرومیت‌زدایی از این مناطق است تا مسائل و مشکلات فرهنگی و عمرانی این روستاها و مناطق محروم رفع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.