اهواز _رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از توقف فعالیت یک واحد آلاینده صوتی در این شهرستان خبر داد و گفت:فعالیت این واحد آلاینده صوتی با دستور قضایی متوقف شد.

فعالیت یک واحد آلاینده صوتی در دزفول متوقف شد

به گزارش قدس آنلاین، در راستای حفظ آسایش و سلامتی شهروندان، فعالیت یک واحد آلاینده صوتی که موجب آلودگی شدید صوتی در بافت مسکونی شهر دزفول گردیده بود پس از شکوائیه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول با دستور مقام قضایی متوقف گردید.

فرهاد قلی نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در این خصوص گفت: یک واحد حمل و نقل و تخلیه بار برخلاف قوانین و مقررات محیط زیست بدون اخذ مجوز از ارگانهای متولی، در منطقه مسکونی غرب دزفول مستقر شده بود و فعالیت واحد مذکور به دلیل تردد کامیون­ها موجب آلودگی صوتی و نارضایتی شهروندان گردیده بود که با پیگیری و شکوائیه لازم با دستور قضایی فعالیت واحد مذکور متوقف گردید.

همچنین رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: اداره حفاظت محیط زیست دزفول وفق رسالت قانونی خود با هرگونه استقرار واحدها و کارگاههای آلاینده و مزاحم که موجب سلب آسایش و آلودگی صوتی شده مخالف بوده و وفق قوانین و مقررات استقرار هر واحد، کارگاه و ... نیازمند استعلام از سازمان حفاظت محیط زیست و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه است.

شایان ذکر است آلودگی صوتی از انواع آلاینده­های محیط زیستی بوده که تأثیرهای نامطلوب فراوانی را بر سلامت انسان و محیط زیست دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.