یزد - مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: سه نفر از اعضای کانون های مساجد یزد در جشنواره پژوهشی با عنوان احیای هویت و کرامت زن مسلمان دربستر مسجد طراز اسلامی موفق به کسب رتبه کشوری شدند.

درخشش کانون‌ مساجد یزد درجشنواره علمی پژوهشی کانون‌های مساجد کشور

به گزارش قدس آنلاین، محسن رستگاری با اشاره به برگزاری جشنواره علمی ویژه کانون های مساجد کشور اظهارداشت: ستاد عالی کانون های مساجد کشور اقدام به برگزاری جشنواره علمی پژوهشی با عنوان  احیای هویت و کرامت زن مسلمان در بستر  مسجد طراز اسلامی کرد که فعالان کانون های مساجد استان یزد نیز در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: این جشنواره در محورهای مبانی نظری، زمینه های تحقق، راهبردها و راهکارهای احیای هویت و کرامت زن مسلمان در بستر  مسجد طراز اسلامی بود که پژوهش های برتر بر اساس نظرات کارشناسان معرفی شدند.

رستگاری خاطرنشان کرد: در این راستا سه نفر از اعضای کانون های مساجد توانستند رتبه های برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: شیما عزیزی در بخش پایان نامه با موضوع « اشتغال زنان مبتنی بر اصول و اولویت های زن مسلمان» رتبه دوم کشوری، زهرا گلسرخی در بخش پایان نامه با موضوع « زن و نقش او در رشد فضائل اخلاقی خانواده» رتبه سوم مشترک کشوری و طاهره شایق نیز در بخش پایان نامه با موضوع آسیب شناسی اشتغال زنان با رویکرد دینی اثر شایسته تقدیر  انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.