بیرجند- آیت‌الله مکارم شیرازی در واکنش به سخنان هنجارشکنانه استاندار خراسان جنوبی گفت: ما تذکر لازم را به وزیر کشور خواهیم داد.

تذکر لازم را به وزیر کشور خواهیم داد

به گزارش قدس آنلاین، در پی سخنان هنجارشکنانه استاندار خراسان جنوبی یکی از مردم متدین و انقلابی خراسان جنوبی نامه‌ای به دفتر آیت الله مکارم شیرازی پیرامون این سخنان ارسال کرده است که وی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.

متن این نامه و پاسخ این مرجع عالیقدر به شرح زیر است:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله العالی

سلام علیکم، با آرزوی صحت و سلامتی برای جنابعالی، احتراما به استحضار می رساند با توجه به خبرهای واصله و مکتوب مبنی بر اظهارات موهن استاندار خراسان جنوبی راجع به مسئله رقص زن و مرد و اینکه این مطلب ضرری به اسلام نمی‌زند و با توجه به اینکه این مطلب احساسات دینی و مذهبی و غیرت اسلامی مردم شریف آن خطه را جریحه دار نموده، اولا: برای دلگرمی و تسکین درد و رنج مردمان غیور آن سامان و ثانیا: برای روشنگری در مورد خلاف بودن این اظهارات، از محضر مبارک خواستاریم پیرامون این مسئله اظهار نظر بفرمایید.   با تشکر و امتنان فراوان.

آیت الله مکارم شیرازی نیز در پاسخ این نامه نوشته است:

بسمه تعالی

ما تذکر لازم را به وزیر کشور خواهیم داد.

همیشه موفق باشید

گفتنی است؛ چندی پیش سیدعلی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی در جلسه ای رسمی در مورد رقص زن و مرد و مجاز بودن این امر صحبت کرده بود که با واکنش شدید مردم و علمای خراسان جنوبی رو به رو شد.

همچنین وزارت کشور نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: نقل قول منتشر شده در فضای مجازی به نقل از استاندار خراسان جنوبی در مورد رقص مختلط بین زن و مرد خلاف واقع بوده و تکذیب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.