گرگان- نماینده دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان با بیان اینکه افرادی که با ما همکاری می‎کنند خادم‎یار رضوی می‎شوند گفت: خادم‎یار رضوی در دفاتر آستان قدس رضوی در استان‌ها شناسایی می‌شوند.

خادم‎یاران رضوی در استان‌ها شناسایی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام سید علی طاهری صبح دوشنبه در شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر ارشاد برگزار شد اظهار داشت: با حکمی که مقام معظم رهبری به آیت‌الله رئیسی دادند دستور جدیدی در حکم تولیت اشاره شد که عنایت ویژه‎ای به محرومان در ذیل عنایت‎های امام رضا (ع) انجام شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس آیت‌الله رئیسی تصمیم گرفتند علاوه بر خدمات بر زوار در مشهد مقدس این موضوع را به سراسر استان‎های کشور سوق دادند.

نمایند دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان ادامه داد: دفاتر به صورت افتخاری در استان‎ها تشکیل شده و تلاش کردیم از خادمان حضرت و علاقه‌مندان امام رضا(ع) باشیم.

طاهری افزود: کار دفتر جمع‌آوری کمک‎های مردمی برای اهدافی که در دفتر در نظر گرفته شده مانند اعزام زائران اولی و زائر محروم به زیارت امام رضا(ع) دنبال می‎شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این‎ها خدمات دیگری در حد کمک‎های مردمی در دستور کار قرار دارد و افرادی که نیت داشتند کار خیری را در حرم و مشهد انجام دهند در خود آن استان انجام می‎دهد.

نمایند دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان افزود: می‎تواند یک کارمند که دل در گروی امام رضا (ع) دارد وقت‎های اضافه خود را خارج از وقت‎های اداری برای کمک به مردم در راستای رضایت امام رضا(ع) صرف کند و این‌گونه ارادت خود را نشان دهد.

طاهری با بیان اینکه افرادی که با ما همکاری می‎کنند خادم‎یار رضوی می‎شوند، افزود: ما در دفاتر خادم‌یار تخصصی و خادم‎یار عمومی داریم و افرادی که با این دفاتر همکاری می‎کنند خادم‌یار رضوی نام می‎گیرند.

وی تاکید کرد: با سفر خادم‎های امام رضا(ع) به استان تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید ۱۲ سال است که فعال بوده و در بخش اهل تسنن این کاروان فعال است و خدمات خوبی در استان انجام شده است.

نمایند دفتر آستان قدس رضوی در استان گلستان یادآور شد: افرادی که با دفاتر همکاری می‎کنند فعالیت‎هایشان در فرمی ثبت می‎شود و امتیازهایی برای آن در نظر گرفته می‎شود و با کسب امتیازاتی می‎تواند به درجه خادم افتخاری امام رضا(ع) برسد.

طاهری بیان داشت: با کسب امتیاز افراد می‎توانند از یک کشیک تا  ۱۲ کشیک در سال توفیق خادمی افتخاری را برای آستان قدس رضوی پیدا کند و در سال آینده از طریق صدا و سیما اطلاع‎رسانی بیشتری انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.