با وجود پایان یافتن رقابت‌های مقدماتی اسکی قهرمانی جهان در فنلاند، هنوز در بازگشت یکی از ملی پوشان اسکی صحرانوردی ابهام وجود دارد.

عکس های منشوری برای یک عضو تیم ملی ایران دردسرساز شد

به گزارش قدس آنلاین،  تیم اسکی صحرانوردی با درخشش ستار صید تنها تیم موفق اسکی ایران در رقابتهای اخیر (قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی زمستانی) بود. او موفق شد به مرحله دوم رقابتهای جهانی راه پیدا کند و هنوز در فنلاند محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان صحرانوردی باقی مانده تا روز پنجشنبه به همراه میرهاشمی سرمربی این تیم به ایران بازگردد.

علیرضا مقدید یکی از اعضای تیم ملی صحرانوردی ایران در این رقابتها بود. وی که ظاهرا در اعزام های پیشین فدراسیون جایی نداشت این بار به مسابقات قهرمانی جهان فنلاند اعزام شده است.

مدتی از حضور این اسکی بازی در فنلاند نگذشته بود که تصاویری از او در صفحه شخصی‌اش منتشر شد که واکنش فدراسیون اسکی را در پی داشت. مقدید با انتشار پیام هایی که آن را منتسب به رئیس فدراسیون اسکی می کرد موجی از ابهامات را به نسبت به بازگشت خود به ایران به راه انداخت.

اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص بازگشت یا عدم بازگشت این ملی پوش به کشور عنوان نشده اما تکرار این حاشیه برای اسکی که مدتی پیش نیز با داستانی مشابه این دست و پنجه نرم کرد ناامید کننده به نظر می رسد. بعید نیست مقصر این حواشی و اتفاقات پرتعداد در اسکی، باز هم ریاست دو ساله ناصر طالبی در فدراسیون عنوان شود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.