تبریز - فرمانده سپاه عاشورا گفت: بسیج و بسیجی باید در مورد مسائل داخلی روحیه مطالبه گری و در مسائل خارجی روحیه استکبار ستیزی داشته باشد.

بسیجی باید مطالبه گر و استکبارستیز باشد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان روز دوشنبه در جمع کارکنان سپاه ناحیه ولایت تبریز گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب همین را می خواهند که مردم و مسئولان نسبت به کشور و مسائل آن بی تفاوت باشند و از کنار مشکلات دیگران و درد افراد جامعه عبور کنند و به فکر خود و منافع خود باشند.

وی اظهار کرد: توحید و عدالت که از آرمان های بسیار زیبا و مورد تاکید انقلاب اسلامی بود، در تضاد کامل با بی تفاوتی قرار دارد و اگر این دو موضوع مهم محقق نشود هیچ فایده ای برای ما حاصل نخواهد شد.
کریمیان با تاکید بر اینکه بسیجی باید مطالبه گر و استکبارستیز باشد، یادآور شد: بسیج و بسیجی باید در مورد مسائل داخلی روحیه مطالبه گری و در مسائل خارجی روحیه استکبار ستیزی داشته باشد.
وی، سکوت و بی خاصیت بودن را ضعف بزرگ انسان ها برشمرد و گفت: اگر فردی خصلت بی خاصیتی و سکوت را در مقابل ظلم و استکبار داشته باشد همچون مرده متحرکی است که هیچ فایده ای نه برای خود و نه برای جامعه نخواهد داشت.
سردار کریمیان، داشتن روحیه مطالبه گری را منوط به تبعیت از معیارهای مشخص دانست و افزود: این نکته نباید فراموش شود که همه ما باید معیار خود را در مطالبه گری فرمایشات و منویات رهبر انقلاب بدانیم و جلوتر از ایشان حرکت نکنیم که در این صورت دچار خسران می شویم.
وی گفت: بسیجیان باید فرمایشات و منویات رهبری را خوب رصد کنند و با هوشیاری و بصیرت لازم در اجرا و عملیاتی شدن آنها بکوشند و هر کس به اندازه توانی که دارد اگر قدمی بردارد خیلی از مشکلات امروز ما حل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.