ساری- مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از تعمیر و بازسازی ۲۰۵۲ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به ارزش ۲۸میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال خبر داد.

بیش از ۲۰۵۲ واحد مسکن محرومان مازندرانی تعمیر و بازسازی شد

به گزارش قدس آنلاین، علی مالدار  با اشاره به اینکه تعمیر وبازسازی مسکن مددجویی از رشد ۶۵ درصدی برخوردار است، افزود: بیشترین بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان در شهرستانهای ساری، بابل و گلوگاه صورت گرفته است.

وی سقف کمک بلاعوض کمیته امداد را در خرید و بازسازی برای مددجویان شهری ۱۵۰میلیون ریال برشمرد و گفت: اولویت ارائه این تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و ایتام بوده و امسال نیز احداث و بازسازی ۱۴۱ واحد مسکن مددجویی برای زنان سرپرست خانوار و ایتام آغاز و بخشی از آن به پایان رسیده است.

مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه به مددجویان ساکن در روستا نیز خدمات مختلف عمرانی ارائه شده است، افزود: تاکنون برای نوسازی ۱۹۵ واحد مسکن مددجویان روستایی، ۱۱ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال هزینه شده است.

مالدار خاطر نشان کرد: دریافت پروانه ساخت و انشعابات آب، برق و گاز برای ساختمان های مددجویی مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی رایگان بوده ومددجویان با معرفی کمیته امداد به ادارات مربوطه، از تسهیلات رایگان برای دریافت انشعابات برخوردار می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.