ایلام - مراسم استقبال از ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل فرودگاه شهدای ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

فضای ایلام به شمیم شهادت عطرآگین شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این مراسم  که پیش از ظهر دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محل فرودگاه شهدای ایلام با اجرای ویژه ‌برنامه‌های خاص ازجمله ادای احترام نظامی به شهدا، روضه‌خوانی و نوحه‌سرایی و قرائت زیارت عاشورا باشکوه خاصی برگزار شد.

پیکر پاک این شهدای گمنام به ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام انتقال داده می‌شود و مراسم شبی با شهدا با اجرای ویژه‌برنامه‌هایی با حضور اقشار مختلف مردم استان به‌ ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران امشب برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهدای عزیز فردا سه‌شنبه ساعت 9 صبح از میدان شهدا تا محل سپاه ناحیه ایلام با حضور اقشار مختلف و مردم شهیدپرور شهر ایلام و همچنین مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار می‌شود و برنامه های در شب سه شنبه در سطح مساجد شهر ایلام با عنوان شبی با شهدا نیز برگزار می شود.

بر اساس گزارشات واصله پیکر پاک دو شهید در شهر چوار، 2 شهید در بخش مورموری شهرستان آبدانان و 2 شهید دیگر در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در روز چهارشنبه با برگزاری مراسم تشییع در این مناطق، به خاک سپرده می‌شوند تا مدفن این عزیزان، میعادگاهی برای عاشقان شهادت و عاشورا تبدیل گردد.

گفتنی است، پیکر پاک این شهدای عزیز در هفته‌های اخیر، در منطقه عملیاتی زبیدات محل اجرای عملیات بدر، محرم، شرهانی و کربلای چهار و شرق رودخانه دجله تفحص شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.