یک مقام پیشین رژیم صهیونیستی به دولت جدید آمریکا گفت که باید هرچه زودتر از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خارج شده و تامین مالی آن را نیز قطع کند.

درخواست آمرانه وزیر اسرائیلی از آمریکا برای خروج از شورای حقوق بشر

به گزارش «قدس آنلاین»،   «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عتید» (آینده آنجاست) و وزیر پیشین اقتصاد رژیم صهیونیستی طی اظهارات آمرانه‌ای از آمریکا خواست هرچه زودتر شورای حقوق بشر در سازمان ملل را ترک کرده و به تامین مالی این نهاد پایان دهد.

لاپید طی نامه‌ای به سران دو مجلس سنا و نمایندگان آمریکا گفت: «از کنگره ایالات متحده می‌خواهم حمایت مالی از شورای حقوق بشر سازمان ملل را پایان دهد. نبرد علیه غیرمشروع جلوه دادن اسرائیل باید دو حزبی باشد و شورای حقوق بشر نیز هسته فاسد کمپین علیه یهودیان است.»

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی همچنین افزود: «چنین اقدامی (خروج آمریکا از شورای حقوق بشر) نشان می‌دهد دوره ربودن حقوق‌بشر جهت به راه انداختن کمپین علیه اسرائیل و یهودیان پایان یافته است. امیدواریم با جلوداری آمریکا، دیگر کشورهای نیز (چنین اقدامی) را دنبال کنند.»

این مقام پیشین رژیم صهیونیستی نامه مذکور را در واکنش به گزارش چاپ شده در نشریه «پولتیکو» درباره اینکه دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا احتمال دارد از این نهاد ۴۷-عضوی در ژنو خارج شود، نوشت.

انتهای پیام/ص

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.