بجنورد- مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: طرح ابتکاری این استان با عنوان «هر تلفن یک نهال» در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست معرفی شد.

طرح هر تلفن یک نهال در نمایشگاه بین المللی محیط زیست معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی، علیرضا هاشمی اظهار کرد: این شرکت همزمان با توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات به منظور تامین نیاز ارتباطی در جامعه از مهر ماه سال جاری نسبت به تشکیل کمپین زیست محیطی »هر تلفن، یک نهال»اقدام کرده است.

وی افزود: خوشبختانه طرح فوق با استقبال مدیران شهری در شهرداری و مدیران ادارات منابع طبیعی و محیط زیست استان همراه شد و سازمان های مختلف برای اجرای مشترک این پروژه قرارداد همکاری منعقد کردند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: سازمان های مختلف برای ایجاد و گسترش و همفکری و همکاری های لازم در راستای توسعه شاخص های زیست محیطی و منابع طبیعی پایدار موضوع این تفاهم نامه اعلام آمادگی کرده اند.

وی زمان اجرای این کمپین را همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی در اسفند ماه جاری عنوان و تصریح کرد: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی به ازای هر مشترک جدید تلفن ثابت، همراه و ADSL در مخابرات منطقه، یک اصله نهال غرس خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.