بجنورد- معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی از تهیه نقشه خطرپذیری و اطلس آسیب های اجتماعی در مدارس استان خبر داد.

اطلس آسیب های اجتماعی مدارس خراسان شمالی تدوین می شود

علی شورزاده ارگ در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: در حوزه آموزش و پرورش به لحاظ گستردگی کار و جمعیت تحت پوشش با آسیب هایی مواجه هستیم اما به لحاظ وضعیت فرهنگی و سابقه مذهبی در وضعیت بهتری نسبت به سایر استان ها قرارداریم.

وی با بیان اینکه مرکز فوریت های مشاوره ای یکی از مراکز ویژه آموزش و پرورش استان است، اظهارداشت: این مرکز علاوه بر مشاوره به دانش آموزان نیاز دستگاههای اجرایی استان را نیز رفع می کند.

شورزاده همچنین از راه اندازی تیم مداخله در بحران در مدارس استان نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر به دنبال تدوین یک سری دستورالعمل برای راه اندازی این تیم هستیم.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی در بخش دیگری از رشد ۲۵ درصدی اعزام دانش آموزان به راهیان نورنسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: سهمیه پیش بینی شده برای استان در سال جاری اعزام ۱۰ هزار نفر دانش آموز بوده که تاکنون ۸ هزار نفر اعزام شده اند.

شورزاده ارگ افزود: در اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی از رشد قابل قبولی نسبت به سال گذشته برخوردار بودیم و به اهداف چشم انداز نزدیک شدیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان ۲۶۳ میلیون تومان به سرویس ها و اتوبوس های راهیان نور بدهکار است که به زودی بدهی ها پرداخت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.