مدیرکل روابط‌عمومی آستان قدس رضوی از بهره‌برداری مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی شهدای مدافعان حرم تهران با حضور تولیت آستان قدس رضوی خبر داد.

مجتمع ۳۶ واحدی شهدای مدافع حرم در تهران به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، محمد امین توکلی‌زاده اظهار داشت: مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی شهدای مدافع حرم مشتمل بر ۶ قطعه مسکونی با زیربنایی به وسعت بیش از ۲۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت هزار و ۸۰ متر مربع توسط آستان قدس رضوی احداث شده و برای بهره‌برداری خانواده‌های مدافع حرم تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای ارج نهادن به جایگاه شامخ خانواده شهدای مدافع حرم و با دستور تولیت آستان قدس رضوی انجام شده است، بیان کرد: شهدای مدافع حرم همچون شهدای دوران دفاع‌مقدس گرامی هستند، این عزیزان مجاهدانی فی سبیل‌الله هستند که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حفظ جبهه مقاومت، جان خود را کف دست گرفتند و به خانواده این شهدا برای اینکه خداوند افتخار شهادت در راه اسلام را به عزیزان آن‌ها عنایت کرده است، باید تبریک گفت.

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: تا هنگامی که روحیه مقاومت، ایثار و شهادت در میان جوامع مسلمین جاری و ساری است، قطعاً توطئهها و دسیسههای شوم استکبار راه به جایی نخواهد برد.

براساس این گزارش، واحدهای مجتمع مسکونی ۳۸ واحدی شهدای مدافع حرم واقع در منطقه باقرشهر تهران امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.