ساری- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در مازندران به ۹۱ نقطه کاهش یافته و همچنین تلفات جانی در استان نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

تلفات جانی جاده های مازندران ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است

به گزارش قدس آنلاین، علی نبیان ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس مازندران گفت: مازندران ۱۳ گردنه برف گیر دارد و امسال ۳۳ گروه در محورها مستقر شدند و در بارش برف اخیر هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین میان رانندگان در راه مانده توزیع شد.

وی با بیان اینکه از ۲۷ اسفند سال گذشته تا کنون بیش از ۴۰ میلیون نفر شب اقامت در استان صورت گرفته است، افزود: تلفات جانی در استان نسبت به سال گذشته ۱۶درصد کاهش داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در استان به ۹۱ نقطه کاهش یافته است، افزود: کمربندی ساری سال گذشته راه اندازی شد و امیدواریم تا پایان امسال کمربندی بابل نیز به پایان برسد.

در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی مازندران هم به حضور پرتردد مسافران در مازندران اشاره کرد و گفت: برای بهبود مدیریت در استان نیاز به تعامل داریم تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مازندران از استان های پرتردد کشور است، ادامه داد: مهم ترین و اساسی ترین مطالبه اجتماعی، برقرار کردن نظم و روان سازی ترافیک در کنار حفظ امنیت و برقرار آرامش است.

سردار سید محمود فیضی دستگاه های اجرایی باید در امر حفظ امنیت با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند، افزود: در ۶ ماه نخست امسال در حوزه راهداری و تردد بیش از ۱۷۳ میلیون تردد داشتیمکه باید در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی به این امر توجه شود.

وی ادامه داد: با اصلاح هندسی و سرعت بخشی به توسعه فناوری گامی مهم به سوق دادن جامعه به استفاده از ناوگان عمومی برداریم.

سردار فیضی افزود: مدیریت ترافیک امری چند وجهی است که مهمترین نقش را مردم دارند و همچنین در بحث قرارگاه جهادی آموزش مازندران جز سه استان برتر کشور شد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ محمدنژاد و خسرویان در دوران مدیریت و سرپرستی، سرهنگ قدمی به سمت فرمانده جدید پلیس راه مازندران منصوب و معارفه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.