قزوین- معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از مجموع ۵۰۲ دستگاه آسانسور که در کل پروژه مسکن مهر نیاز بوده، ۴۶۲ دستگاه نصب و راه اندازی شده که از این تعداد ۲۶ درصد گواهی ایمنی ندارند.

۲۶ درصد از آسانسورهای مسکن مهر قزوین گواهی ایمنی ندارند

به گزارش قدس آنلاین، علی فرخزاد ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن قزوین به مشکلات مسکن مهر اشاره و اظهار کرد: بیشتر آسانسورهای پروژه مسکن مهر مشکل دارد و هنوز برخی تأیید استاندارد نگرفته اند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۵۰۲ دستگاه آسانسور در کل پروژه مسکن مهر، ۴۶۲ دستگاه نصب و راه اندازی شده، افزود: از این تعداد ۳۱۹ دستگاه تأییدیه استاندارد را دریافت کرده اند.

معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: ۲۶ درصدازمجموع آسانسورهای مسکن مهر فاقدگواهی ایمنی و ۴۷ بلوک فاقد آسانسور هستند که از این تعداد هم آسانسورهای ۲۶ بلوک توسط پیمانکاران در حال نصب و راه اندازی است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲۴۰ تعاونی که در ساخت مسکن فعالیت کرده اند ۱۹۵ مورد آن ها توانسته اند گواهی تأییدیه اعتبار دریافت کنندف گفت ۲۸ درصد از مجموع پروژه های تعاونی مسکن مهر فاقد تأییدیه آسانسور است که باید این مشکل برطرف شود.
 
مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم با اشاره به مشکلات برخی تعاونی ها گفت: برای اینکه اعضاء تعاونی ها از نظر مالی هزینه بیشتری را متحمل نشوند با دستور وزیر کار پس از تکمیل واحدهای مسکونی باید تعاونی ها منحل شوند و فعالیت نامحدود در این زمینه منطقی نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: برای ساماندهی تمامی تعاونی های مسکن در استان با تشکیل کارگروهی اقدام خواهیم کرد تا بسرعت مشکلات واحدهای احداث شده مانند اسانسور ساماندهی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.