بیرجند- دبیر دومین جشنواره رسانه های دیجیتال استان خراسان جنوبی گفت:۲۷۰ نفر دردومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی نام نویسی کردند

۲۷۰ نفر در جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، سعید کسرایی نیا ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون ۳۵۵ اثر از این افراد به جشنواره ارسال شده است که هر فرد می تواند آثار خود را تا ۵ اثر افزایش دهد.

وی گفت: این جشنواره در بخشهای وبلاگ، شبکه های اجتماعی، هنر های دیجیتال، بازی و پویانمایی، نرم افزار و بخش تولیدات متنی برگزار می شود.

وی افزود: ۱۱۹ اثر از آثار ارسالی مربوط به بخش وبلاگ و شبکه های اجتماعی، ۸۷ اثر در بخش هنر های دیجیتال، ۲۲ اثر در بخش بازی و پویانمایی، ۵۸ اثر در بخش نرم افزار و ۶۹ اثر در بخش تولیدات متنی است.

دبیر دومین جشنواره رسانه های دیجیتال استان خراسان جنوبی هدف از برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال را شناسایی، شبکه سازی و توانمند نمودن افراد و شرکت‌های فعال در حوزه های مرتبط با جشنواره و فضای مجازی عنوان کرد.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۵ اسفند اعلام کرد و گفت: علاقه مندان باید آثار خود را به آدرس www.seraj-sk.ir ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۲۳۹۰۴۷ و ۳۲۲۳۰۵۰۷ تماس بگیرند.

وی بیان کرد:آثار رسیده به دومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی، از ۱۵ اسفند  امسال تا ۱۵ فروردین ۹۶ داوری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.