تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: توسعه فرهنگ رضوی و گره‎گشایی از کار نیازمندان اولویت اقدامات آستان قدس رضوی است.

رسیدگی به محرومان از تاکیدات رهبر انقلاب در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از آستان نیوز،  عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری دوشنبه ۹ اسفند در مراسم بهره‌برداری از مجتمع مسکونی شهدای مدافع حرم، با بیان اینکه رسیدگی به محرومان و نیازمندان از تاکیدات رهبری معظم انقلاب در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی است، گفت: خانواده معظم شهدا که عزیزان خود را برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) نثار کرده‌اند، باید در اولویت رسیدگی و توجه قرار بگیرند.
وی با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا شایسته‌ترین افراد برای بهره‌برداری از این مجموعه مسکونی هستند، اظهار کرد: این مکان که متعلق به آستان حضرت رضا(ع)  است، امروز برای بهره‌برداری در اختیار خانواده معظم شهدا قرار می‌گیرد و توصیه من به ساکنان این خانه‌ها این است که نسبت به رعایت اقتضائات اسلامی در این مکان منتسب به آستان قدس رضوی به شدت حساس باشند.
وی ادامه داد: در مکان منتسب به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) باید از هر نظر اقتضائات اسلامی رعایت شود و از هر اقدامی که موجبات رنجش خاطر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به دنبال داشته باشد، باید پرهیز کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری خانواده شهدا را حق‌داران به گردن ملت ایران دانست و ابراز کرد: توجه به خانواده‌های تمامی شهدا از جمله خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم بسیار با اهمیت است و موجب دلگرمی عزیزان مدافع حرم خواهد شد.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اینکه افرادی برای دفاع از اسلام وطن‌ خود را ترک می‌کنند و به خارج از کشور می‌روند، از انگیزه اعتقادی و ایمان قوی آن‌ها سرچشمه می‌گیرد.
گفتنی است؛ مجتمع مسکونی ۳۶ واحدی شهدای مدافع حرم مشتمل بر ۶ قطعه مسکونی با زیربنایی به وسعت بیش از ۲۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰۸۰ متر مربع توسط آستان قدس رضوی در منطقه باقرشهر تهران احداث شده و برای بهره‌برداری در اختیار خانواده‌های مدافع حرم قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.