فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) منتشر شد.

هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی  از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر شد.

این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمة معصوم(علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهه کرامت برگزار خواهد شد.

به این ترتیب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگ‌سال ۸ عنوان کتاب درباره امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) در این جشنواره به مخاطبان عرضه می‌شود.

در بخش کودک این جشنواره هم، کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها» نوشته مژگان شیخی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» نوشته مجید ملامحمدی معرفی شده اند.

همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی رضوی، با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا(ع)، کتاب هایی با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است که از این قرار اند:

«زندگی به سبک خورشید» نوشته: مهدی غلامعلی، «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی، «بانوی ملکوت» نوشته آیت‌الله علی کرمی‌جهرمی، «کتاب و چلچراغ» نوشته جلیل عرفان‌منش.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های این مسابقه از تاریخ ۱۹ فروردین ۹۶ به کتابخانه‌های عمومی  سراسر کشور مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.