۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 508173

اینجا می توانید بسته خبری قدس، خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

رصدخانه/ آب شور نخورید  

قدس آنلاین 

روحانی: آب شور نخورید  

تسنیم/  رییس جمهور حسن روحانی با انتقاد از منتقدان دولت و برجام در نشست مجمع سالانه بانک مرکزی گفت: والله بالله، این دروغ‌ گفتن‌ها درباره برجام مثل آب‌ شور است، هی آب شور نخورید؛ آب شیرین هم وجود دارد.

صنعتی می زنی یا سنتی؟ !

تسنیم/ به نوشته  پایگاه خبری المصدر به نقل از  تایمز اسرائیل، «ایوب قرا» معاون وزیر در کابینه صهیونیستی مدعی شد، اسرائیل در حال کار بر روی یک گونه ربات‌ است تا با آن سید حسن نصرالله و فرماندهان حماس را ترور کند. این سخنان موجب شگفت زدگی خبرنگاران شد و یک خبرنگار به او گفت: آیا ماجرای ربات‌ها را با رمان‌های تخیلی اشتباه نگرفته؟ این مقام صهیونیستی پیشتر نیز گفته بود: زلزله ایتالیا عذاب الهی علیه این کشور بود که به نفع اسراییل در یونسکو رای نداد.

هی ترامپ! بیداری؟

باشگاه خبرنگاران/ «جیمی کیمل»- مجری مراسم اسکار2017- هنگام اجرای برنامه با ابراز نگرانی از اینکه ترامپ دو ساعت است که صفحه توییتر خودش را آپدیت نکرده، توییت کرد: «هی ترامپ بیداری؟»

واکنش آیت الله به سخنان جنجالی

باشگاه خبرنگاران/ آیت‌الله مکارم شیرازی در واکنش به سخنان هنجارشکنانه استاندار خراسان جنوبی درباره رقص زن و مرد، گفت: تذکر لازم را به وزیر کشور می دهیم.

تسلی 220 هزار دلاری

عصرایران/ یک شرکت لس آنجلسی به نامزدهای جایزه اسکار که نمی توانند مجسمه طلایی اسکار را بگیرند، برای این که دست خالی به خانه شان بازنگردند، یک کیف که محتویاتش 220  هزار دلار می ارزد، با نام «جایزه تسلی»، هدیه می دهد.

از «ما» و «آن‌ها» ...

فارس/ کاربران فضای مجازی در واکنش به سخنان رئیس جمهور در مجمع ملی سلامت نوشتند: رئیس‌جمهوری که همه اش از «ما» و «آن‌ها» حرف می‌زند چگونه می‌تواند شعار «وحدت» سر دهد؟

بچه نُنُر

مهر/ در راستای بالا گرفتن تنش میان ترکیه و یونان، وزیر خارجه ترکیه با بچه لوس نامیدن همتای یونانی اش گفت: ما وجوه مشترک فراوان با یونان داریم اما یونان نباید اجازه دهد یک بچه لوس همه این ها را به حاشیه ببرد.

سایه اسکار فرهادی بر سفر شاه سعودی

ایرنا/ جایزه اسکار فیلم "فروشنده" به اصغر فرهادی از ایران و بازتاب گسترده آن در رسانه های مالزی سبب شد سفر "ملک سلمان" شاه سعودی و هیات 600 نفری اش به کوالالامپور در حاشیه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.