مهاجم جوان بوروسیا دورتموند به بیماری نادر مبتلا شده که ممکن است منجر به خداحافظی او از میادین شود.

اتفاق عجیب برای ملی پوش تیم دورتموند/ احتمال خداحافظی ماریو گوتسه به خاطر یک بیماری نادر

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از سان، ماریو گوتسه را لیونل مسی فوتبال آلمان می‌دانستند. او یکی از حساس‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال آلمان را در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به ثمر رساند و باعث شد ژرمن‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

او در دورتموند بسیار خوب ظاهر شد و بعد از آن بود که راهی بایرن مونیخ شد تا شاگرد پپ گواردیولا شود اما حضور در بایرن برای این بازیکن خوش تکنیک و باهوش به یک کابوس تبدیل شد و در نهایت چاره‌ای جز بازگشت به بوروسیا دورتموند نداشت.

ماریو گوتسه در بازگشت به دورتموند هم به روزهای خوب برنگشته است. آسیب دیدگی‌های پیاپی باعث شد این مهاجم بااستعداد و جوان در آستانه فراموش شدن قرار بگیرد. روزنامه سان انگلیس خبری را منتشر کرد که هواداران این بازیکن آلمانی را در شوکی بزرگ فرو برد. در این خبر ساز آمد که گوتسه به بیماری نادری دچار شده که ممکن است به خداحافظی او از مستطیل سبز منتهی شد.

به نقل از ایسنا، بیماری گوتسه خلل هورمون سوخت و ساز در بدن نام دارد که باعث می‌شود  مواد غذایی در یک جای بدن متراکم شود و به مواد سازنده دیگر تبدیل نشود. تراکم این مواد غذایی در بدن باعث خلل در رشد طبیعی اندام و حتی از کار افتادگی جسمی و ذهنی می‌شود و چه بسا باعث مرگ فرد شود.

این بیماری نیاز به درمان طولانی مدت دارد و به احتمال خیلی زیاد باعث شود تا زننده گل پیروزی ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند. خود گوتسه در این‌باره گفت‌: طبیعی است که من برای بازگشت به زمان زیادی نیاز دارم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بار دیگر به میادین برگردم.

مایکل زورک، مدیر باشگاه دورتموند هم درباره وضعیت گوتسه گفت‌: همه ما از ماریو حمایت می‌کنیم و برای مداوای او هر آن چه که لازم باشد انجام می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.